Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان همانند روز‌های گذشته همچنان در وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹ قرار دارند، گفت: خوشبختانه تعدادی از شهر‌های شمالی استان نظیر آباده، اقلید، بوانات، خرمبید و پاسارگاد در وضعیت سفید قرار دارند که امید است شرایط فعلی در این شهرستان‌ها تدوام یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نمی‌دانیم وضعیت روز‌های آینده فارس در شیوع این بیماری کاهشی یا افزایشی باشد، افزود: فعلا روند آمار‌ها مسیری صعودی را نشان می‌دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: طی دو سه روز گذشته با پیک بالای تعداد مبتلایان در استان فارس مواجه شده‌ایم و این روند به نوعی رنج ثابتی پیدا کرده و با کاهش یا افزایش بیشتر مواجه نبوده‌ایم.

همتی همچنین خواستار مراقبت بیشتر کودکان زیر ۱۰ سال و زنان به ویژه خانم‌های باردار شد و گفت: خوشبختانه در گروه سنی کودکان زیر ۱۰ سال هیچ فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس نداشته‌ایم.

او از افراد دارای بیماری زمینه‌ای مانند دیابت هستند درخواست کرد تا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹، حساسیت بیشتری را لحاظ کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: ۹۰ درصد از مرگ و میر‌های ناشی از کرونا در استان فارس مربوط به مبتلایان دارای بیماری زمینه‎‌ای بوده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی دوباره از رنگ اصلی خود در ورزشگاه وطنی استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل دیگر تیم قرمزپوش لیگ یعنی تراکتور در خانه قرار می‌گیرند. نساجی در بازی قبلی مقابل سپاهان نیز در اصفهان از پیراهن اول خود استفاده کرده بود.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و تراکتور تبریز مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

این مسابقه‌ای بسیار حساس برای تیم‌های پایین جدول و همچنین تراکتور برای کسب سهمیه است که امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی