Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@18:24:12 GMT

کورزاوا با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۳۹۸

کورزاوا با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

دفاع چپ تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با این تیم قراردادی جدید امضا کرد که او را برای چهار سال دیگر در پارک دو پرنس نگه می‌دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد لاوین کورزاوا را تا ماه ژوئن سال 2024 تمدید کرد تا شایعاتی که درباره قطع همکاری قهرمان لوشامپیونه با این بازیکن فرانسوی وجود داشت، بی‌اساس از آب درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورزاوای 27 ساله که سال 2015 با قراردادی 23 میلیون یورویی از موناکو به جمع پاریسی‌ها پیوست، تاکنون برای این تیم 123 بازی انجام داده و 13 گل هم زده است.

قرارداد قبلی کورزاوا با پاری‌سن‌ژرمن فردا منقضی می‌شد، اما به موجب قرارداد جدید او تا پایان فصل 24-2023 در پارک‌دو‌پرنس باقی خواهد ماند.

گفته می‌شد که دو باشگاه چلسی و آرسنال خواهان جذب کوزاوا هستند و ممکن است او هم مانند دو هم‌تیمی سابقش ادینسون کاوانی و توماس مونیه به‌عنوان بازیکن آزاد از PSG‌ جدا شود.

ابتلای 3 بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به ویروس کرونا

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ لوشامپیونه فرانسه فوتبال فرانسه فوتبال تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن بیشتر بخوانید... امباپه: تحت‌تأثیر جدایی دیارا و بوفون از پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفتم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ لوشامپیونه فرانسه فوتبال فرانسه فوتبال تیم فوتبال پاری سن ژرمن لوشامپیونه فوتبال فرانسه فوتبال پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند

متس هوملس آمادگی خود برای ماندن در دورتموند را نشان داده است.

طرفداری | متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند مایل است یک سال دیگر در این تیم بماند.

به گزارش بیلد، در حالی که قرارداد فعلی متس هوملس با دورتموند در انتهای فصل به پایان می رسد و انتظار می رفت او در تابستان از فوتبال خداحافظی کند یا راهی MLS شود، مدافع آلمانی آماده است تا قرارداد خود با زنبورها را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. احتمال این اتفاق زیاد است، صحبت هایی با سباستین کل انجام شده و هوملس در بازی های اخیر با عملکرد خود توجه زیادی را جلب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد