Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@14:25:44 GMT

تصادف مرگبار و شدید پژو و پراید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۴۵۱

تصادف مرگبار و شدید پژو و پراید

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان از برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه سواری پراید با یک کشته و 2 مصدوم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی رضایی اظهار داشت: شب گذشته برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه سواری پراید در محور " روستای رستم آباد-روستای ارجمند" از توابع شهرستان ریگان به فوریت های پلیسی 110 اعلام  و تیم های پلیس راه و اکیپ های امدادی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد در این حادثه راننده پژو پارس که مردی حدودا 40 ساله بود به همراه سرنشین 17 ساله و راننده پراید، مجروح و روانه بیمارستان شدند اما متاسفانه راننده پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد. 

به گفته سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان ، کارشناسان پلیس راه در بررسی اولیه  علت حادثه را انحراف به چپ راننده سواری پژو پارس اعلام کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف کرمان حوادث یک دستگاه پژو پارس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه