Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، عملکرد این وزارتخانه در بزرگداشت و تکریم مقام شامخ شهدای ورزشکار، تجلیل از خانواده معظم شهیدان و توجه به جامعه ایثارگران را درخشان دانست و تاکید کرد که وزارتخانه و مجموعه مدیران ورزش کشور ارزش و احترام بالایی برای ایثارگران قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالحمید احمدی در اولین نشست ستاد مرکزی طرح شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: 35 درصد از بدنه وزارت ورزش و جوانان را ایثارگران تشکیل می دهند و وزارتخانه با برخورداری از 1800 فرزند شهید و ایثارگر از یک سرمایه معنوی ارزشمند و گرانقدر برخوردار است.

احمدی افزود: جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید ورزشکاردر دوران دفاع مقدس تقدیم کرده و بیش از ١٣٠ شهید مدافع حرم و ١٧ شهیده ورزشکار هم در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. وزارت ورزش و جوانان و مجموعه مدیریت ورزش کشور در فدراسیون‌ها و استان‌ها این افتخار را داشته‌اند که در جهت ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و تعظیم و تکریم به خانواده ایثارگران برنامه‌هایی همچون کنگره ملی شهدای ورزشکار، یادمان شهدای ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی، میزبانی از مزار سه شهید عالی‌مقام دفاع مقدس در فدراسیون‌های جانبازان و معلولان، تکواندو و کشتی، انتشار چندین عنوان کتاب با موضوع شهدای ورزشکار، و تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهیدان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی، و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران ایثارگر را در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه ورزش و جوانان انجام داده اندکه کارنامه درخشانی در این دوره از مدیریت ورزش کشور قلمداد می‌شود.

حجت‌الاسلام کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید نیز اهتمام ویژه وزیر ورزش و جوانان در ارزش نهادن به مسائل مربوط به جامعه ایثارگران را ستایش کرد و نقش‌آفرینی وزارت ورزش و جوانان در عرصه توجه به ایثارگران را مثبت ارزیابی کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید اظهار کرد: از وزیر ورزش و جوانان به دلیل توجه خاص به امور مربوط به ایثارگران و حمایت از برنامه‌های مختلف برای برای ارزش نهادن به جامعه ایثارگران تشکر می‌کنم.

وی افزود: توجه به برنامه‌هایی که در این راستا در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته حتی بیشتر از مراکزی است که رسالت فرهنگی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان شهدای ورزشکار ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و عجیبی رخ داد. ویدئویی که از این درگیری در مجازی مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که در درگیری از سلاح سرد استفاده شده است.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان این رقابت‌ها، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست تا به قید فوریت، تخلفات رخ‌داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

دیگر خبرها

  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان