Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است چیزی از توان و قابلیت‌های لیونل مسی کم نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل اسکالونی مثل بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فوتبال، همچنان مسی را در اوج می بیند.

وی به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین در مصاحبه ای که با اینفوباو انجام داد، گفت: هیچ چیز عوض نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من مسی همان فوق ستاره قدرتمند است.

اسکالونی افزود: در مورد او با هیچ نکته تازه ای مواجه نشده ام. او همچنان با اقتدار گام برمی دارد. مسی اکنون در آمادگی مطلوب است و این درخشش، مرا متعجب نمی کند.

او در این مصاحبه به لاتورو مارتینس، مهاجم جوان و آرژانتینی توصیه کرد به بارسلونا ملحق شود.

اسکالونی عنوان کرد: اگر مارتینس به بارسا برود، این انتقال به نفع تیم ملی آرژانتین خواهد بود. او در آنجا بهتر پیشرفت می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیونل مسی فوتبال بارسلونا آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی