Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، ماجرای «خانه وحشت» در بیابان های اطراف منطقه سیدی مشهد از خرداد گذشته زمانی لو رفت که خودروی ریو سفیدرنگ با 3 سرنشین جوان وارد مشهد شد.
راننده که جوان 20 ساله ای به نام «متین» بود از چند ماه قبل در فضاهای مجازی و با ارسال پیامک برای یک دختر جوان، ایجاد مزاحمت می کرد و قصد داشت با او ارتباط برقرار کند اما دختر مذکور شماره تلفن جوان مزاحم را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا «متین» سوار بر خودروی ریو از یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی و به همراه دوتن از دوستانش عازم مشهد شود.
3 جوان در محدوده خیابان شهید مفتح به کمین «م» (دختر 18 ساله) نشستند. وقتی دختر جوان از محل کارش بیرون آمد ناگهان در محیطی خلوت به زور و تهدید او را در حالی داخل خودروی ریو انداختند که چند نفر از اهالی نیز شاهد این صحنه آدم ربایی بودند ولی آدم ربایان توجهی نکردند و در تماس با دیگر اعضای باند، او را به خانه مجردی یک چوپان در بیابان های اطراف منطقه سیدی بردند. 

التماس ها و گریه های دختر جوان، هیچ فایده ای نداشت و 5 تن از اعضای باند 6 نفره «شیاطین کثیف» او را تا صبح روز بعد مورد آزار و اذیت های وحشیانه قرار دادند. از سوی دیگر پدر کارگر این دختر که از تاخیر ناگهانی فرزندش نگران شده بود وقتی به نزدیکی محل کار او آمد در جریان آدم ربایی قرار گرفت و بلافاصله ماجرا را به پلیس گزارش داد.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) بی درنگ نیروهای اطلاعات و تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد وارد عمل شدند و تحقیقات خود را در محل وقوع جرم آغاز کردند.
آن ها در یک عملیات هماهنگ موفق شدند خودروی ریو را شناسایی و «متین» را در حالی دستگیر کنند که قصد داشت دختر مذکور را از خودرو پیاده کند. با دستگیری «متین» این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و چهار عضو دیگر این باند نیز در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

«متین» (جوان 20 ساله) در بازجویی ها گفت: پدرم منزلی را که در مشهد داشتیم به پدر «م» (دختر 18 ساله) اجاره داد و من شماره تلفن او را از روی قولنامه بنگاه املاک (اجاره نامه) یادداشت کردم و قصد داشتم با آن دختر ارتباط برقرار کنم اما وقتی با مخالفت دختر روبه رو شدم برای دیدن او به مشهد آمدم که در بین راه دو نفر از دوستانم را نیز سوار کردم و گفتم که قصد دارم دختری را ببینم! وقتی «م» را به زور سوار خودرو می کردم او جیغ می کشید و فریاد می زد! اما هوا و هوس جلوی چشمان مرا گرفته بود و به فریادهایش توجهی نداشتم تا این که با یک جوان 27 ساله چوپان هماهنگ کردیم و «م» را به خانه مجردی او در بیابان های اطراف سیدی بردیم. همراهانم با دیگر دوستانشان هم تماس گرفتند که شش نفر شدیم! و آن دختر را تا صبح مورد آزار و اذیت قرار دادیم. صبح روز بعد هم او را تهدید کردیم که اگر ماجرا را برای کسی بازگو کند بلای بدتری به سرش می آوریم! به همین خاطر او را به محله خودشان آوردم که توسط پلیس دستگیر شدم!
برخورد قاطع دستگاه قضایی خراسان رضوی با جرایم خاص، موجب شد تا این پرونده به صورت ویژه در دستور کار شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرار گیرد. بنابراین به دستور قاضی اسماعیل شاکر (رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک) تحقیقات ویژه ای برای ریشه یابی ماجرای «خانه وحشت» آغاز شد و این پرونده برای پیگیری در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. این گزارش حاکی است، اتهامات آدم ربایی و تهدید نیز با نظارت مستقیم قاضی عندلیب در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حال رسیدگی است تا با تکمیل تحقیقات محاکمه شیاطین کثیف آغاز شود. شایان ذکر است، رصدهای اطلاعاتی برای دستگیری یکی از متهمان فراری این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس قاضی جرم جنایی اخبار حوادث آزار و اذیت مشهد دختر بیابان خانه وحشت فیلم عکس اخبار تهران حوادث تهران قتل کرونا فضای مجازی ایران ویدیو تهران خراسان رضوی خودروی ریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «دختر بچه هشت ساله خرج نوروزیش در یه روز ۳۳ میلیونه»، «معمای هوش؛ سرگردون نشو، دقت کن و جواب بده»، «بالاخره انتشار فیلم از دانش‌آموزان ممنوع شد یا نه؟/وقتی علاوه بر معلم بلاگر با والدبلاگر مواجهیم»، «سالار عقیلی از ابتلا به کرونا تا خادمی حرم امام رضا (ع) ؛ فیلمش»، «یه کتاب جذاب برای کودکان منتشر شد؛ فردی مگسه اول فکر کن بعد حرف بزن!»، «چشم اتمی‌ها جواب بدن؛ 5 تفاوت تصاویر را در 15 ثانیه پیدا کنید»، «آموزش مرحله به مرحله‌ی بامیه ترکی برای ماه رمضان»، «با این مواد طبیعی فضای خانه را در عید معطر نگه دارید»،  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

دختر بچه هشت ساله خرج نوروزیش در یه روز ۳۳ میلیونه

معمای هوش؛ سرگردون نشو، دقت کن و جواب بده

بالاخره انتشار فیلم از دانش‌آموزان ممنوع شد یا نه؟/وقتی علاوه بر معلم بلاگر با والدبلاگر مواجهیم

سالار عقیلی از ابتلا به کرونا تا خادمی حرم امام رضا (ع) ؛ فیلم

یه کتاب جذاب برای کودکان منتشر شد؛ فردی مگسه اول فکر کن بعد حرف بزن!

چشم اتمی‌ها جواب بدن؛ 5 تفاوت تصاویر را در 15 ثانیه پیدا کنید

آموزش مرحله به مرحله‌ی بامیه ترکی برای ماه رمضان

با این مواد طبیعی فضای خانه را در عید معطر نگه دارید

 

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • مرد جوان در مشهد همسرش را به قتل رساند
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • ۸۰ درصد متکدیان اطراف حرم مشهدی نیستند/ برگزاری پویش مشهد مهربان
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • مراقبت از نوزاد رها شده مشهدی در بیمارستان ادامه دارد
  • فیگور هادی چوپان وقتی خیلی جوان تر بود! (عکس)
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه