Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:08:11 GMT

وقوع يك انفجار در مسير زاهدان-خاش

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۹۱۰

وقوع يك انفجار در مسير زاهدان-خاش

‌به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع خبری از وقوع یک انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین  و در مسیر زاهدان- خاش خبر می دهند. 

اخبار تایید نشده حاکی از اقدام تروریستی علیه یک خودروی نظامی است. 

از سوی دیگر گروه تروریستی جيش العدل مدعی شده است که در این عملیات تروریستی، مجتبی میر شکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده  و سه خودرو را منهدم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جیش العدل بسیج مستضعفین سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی

فرماندار جیرفت با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی برای سیلاب احتمالی در جنوب استان، جزییات اقدامات را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، احمد بلندنظر با اشاره به اینکه مرخصی تمام مدیران ادارات در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های سیل‌آسا در جنوب استان کرمان، لغو شده است، اظهار کرد: کوهنوردان تا پایان هفته به سمت کوه‌ها نروند.

وی به روستاییان و عشایر توصیه کرد: کشاورزان با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، محصولات خود را برداشت کنند و عشایر دام‌ها را در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها نبرند و پناهگاهی برای حفظ دام‌های خود داشته باشند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه همراهی مردم و مسئولان می‌تواند منفعت باران را برای مردم به‌دنبال داشته باشد، ادامه داد: به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها آماده‌باش داده‌ایم تا در صورت نیاز برای خاک‌ریزی اطراف روستاها اقدام کنند.

وی با تشکر از بخش خصوصی که دارای ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری هستند، تصریح کرد: ضرورت دارد امکانات مربوطه با هماهنگی فرمانداری‌ها در مسیر جاده‌های مواصلاتی حضور پیدا کنند تا در صورت نیاز برای بازگشایی مسیر اقدام کنند.

بلندنظر خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش ۸۰ میلیمتری باران در جنوب استان، از شهروندان خواهشمندیم مراقبت کنند تا مشکلی برای خود و محصولات و خانواده پیش نیاید.

کد خبر 744999

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی