Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ کلاهبردار که با گزارش تصادف ساختگی در طی چند سال اخیر بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده اند، خبر داد.

به گزارش میزان؛سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور گفت: در پی شکایت یک شرکت بیمه مبنی بر کلاهبرداری با شگرد گزارش تصادفات ساختگی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان با تحقیقات میدانی و پیگیری سرنخ‌های موجود، اعضای باندی را شناسایی و به دست آوردند ۳ مرد ۳۰ الی ۴۰ ساله با همکاری یکدیگر صحنه‌های تصادف را ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان به تازگی تعدادی سند به بیمه ارائه و در صدد دریافت خسارت آن هستند که کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در زمانی که در شرکت بیمه حضور داشتند دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در همان بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشتند، از سال‌ها پیش در شهرستان قم شرکت‌های بیمه را فریب می‌دادیم و با صدمه زدن جسمانی به خودمان و ارائه گزارش تصادف ساختگی از آن‌ها خسارت می‌گرفتیم و در چند سال اخیر که ساکن تهران شدیم به همین شیوه شرکت‌های بیمه را فریب داده و خسارت دریافت کرده ایم.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت افزود: یکی از متهمان در خصوص شکل گیری باند و شگرد این افراد در فریب بیمه اظهار کرد، در زندان با هم آشنا شدیم و از نواحی بدن دست و پا صدمه می‌زدیم و بعد از دریافت خسارت از بیمه، پول را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

تقی پور با بیان اینکه اعضای این باند بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده اند تصریح کرد: هر ۳ متهم برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضائی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه