Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@21:34:56 GMT

بحران تکاندهنده «انسان سگ‌نما» در انگلیس! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۹۵۵

بحران تکاندهنده «انسان سگ‌نما» در انگلیس! +تصاویر

بحران تکاندهنده «انسان سگ‌نما» در انگلیس! +تصاویر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شهروند انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا در ۳ استان جنوبی | آخرین خبرها از سیلاب

به گزارش همشهری ‌آنلاین مدیر بحران سیستان و بلوچستان در گفت و گو با همشهری می‌گوید:‌ «هشدار قرمز از سوی هواشناسی از روز یکشنبه (۲۶ فروردین) صادر شده بود و تمهیدات لازم برای رویایی با سیل و آبگرفتگی معابر با آماده‌باش نیروهای امدادی در نظر گرفته‌شده‌است.»
مجید محبی می‌افزاید: «همه راه‌های اصلی باز است و نیروهای راهداری در تلاش هستند تا چند راه فرعی به ویژه مسیر دلگان به زهکلوت، گُشت به سراوان و چند مسیر فرعی در نیک‌شهر را بازگشایی کنند.»
مدیر بحران سیستان و بلوچستان ادامه می‌دهد: «بیماران و مادران باردار در شرایط بحرانی در روستاهای جنوبی استان همزمان با صدور هشدار قرمز به پایگاه‌های اضطراری بحران منتقل شده‌اند، زیرا با ادامه بارش‌ها تا روز پنجشنبه (۳۰ شهریور) امکان پرواز بالگرد امداد و نجات وجود نخواهد داشت و ممکن است سلامت بیماران در معرض خطر باشد.»
۳ نفر از کارکنان کارگاه راهسازی شرکت نصر مجری راه‌آهن خاش- ایرانشهر در بارندگی‌ها جان خود را از دست دادند. به گفته محبی، این کارکنان به همراه ۲۰ نفر دیگر از اعضای این شرکت با یک دستگاه لودر در حال عبور از عرض جاده کوهستانی و سخت گذر بین ایرندگان و کارواندر بودند که به دلیل حجم سیلاب این لودر واژگون شده و از مجموع سرنشینان آن این سه نفر جان خود را از دست دادند.
۱۲۴ نیروی راهداری در قالب ۱۴ تیم با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در راه‌های شمال استان سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند.
مدیر بحران استان کرمان نیز به همشهری می‌گوید: «۱۰ راه روستایی در ۸ شهرستان جنوب کرمان بر اثر شدت بارش‌های سیل‌آسای بهاری بسته شده‌اند که با فروکش کردن آب، راه روستایی باز خواهد شد.»
حمید سالخورده ادامه می‌دهد: «با وجودی که راه دسترسی به این روستاها دچار آبگرفتگی شده، اما امکان تردد وجود دارد و روستاییان در محاصره آب نیستند. علت اصلی آبگرفتگی راه‌های روستایی طغیان رودخانه‌ها به دلیل شدت باران است.»
به گفته سالخورده، نیروهای اداره برق استان با کاهش شدت باران در حال تعمیر شبکه برق‌رسانی به دو روستای طبق و میل فرهاد واقع در شهرستان جازموریان هستند که به علت بارش برق آن‌ها قطع شده‌است.
در شرق هرمزگان نیز دو محور مواصلاتی جکدان به جاسک در محدوده رودخانه شریفی و محور گوهران به قلعه گنج در محدوده آبنمای گوهران مسدود شده است. به گفته مهرداد حسن‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان، برق لاورمیستان بستک و غرب قشم نیز قطع شده‌است.
هشدار قرمز برای استان‌های جنوبی روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) به اوج خود می‌رسد و نیروهای ستاد بحران در همه دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید:
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها

کد خبر 844960 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان مدیریت بحران استان‌ کرمان باران استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۳ استان جنوبی | آخرین خبرها از سیلاب
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • بارش باران در کهنوج/ آمادگی ستاد بحران
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • لفاظی سوناک علیه ایران درباره ایجاد بحران جدید در خاورمیانه
  • بحران‌های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسرائیل دارد
  • (تصاویر) بحران پناهندگان در سودان جنوبی
  • حمله به یک اتوبوس در انگلیس + فیلم