Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت:‌ نتایج امتحانات نیم سال جاری این دانشگاه برای دروس نظری تا 21 تیر ماه و برای دروس عملی تا 30 مهر ماه اعلام نهایی خواهد شد.

امیرحسین بهروز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ۲۱ تیر ماه نتایج امتحانات دانشجویان مشخص می‌شود، گفت: دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور که در بهمن ماه سال گذشته انتخاب واحد کرده‌اند و اکنون در زمان امتحانات قرار گرفته‌اند می‌توانند تا اعلام نتایج دروس نظری که ۲۱ تیرماه است در ترم تحصیلی تابستان ثبت‌نام و شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نتایج دروس واحدهای عملی ۳۰ مهرماه اعلام می شود

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان نتایج دروس واحدهای عملی این دانشگاه به تعویق افتاده و در ۳۰ مهر ماه اعلام خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کنم که ثبت‌نام دانشجویان برای ترم تحصیلی بعدی در مهر ماه مطابق دستورالعمل دانشگاه اعلام خواهد شد.

* برای ترم تحصیلی تابستان هیچ گونه شهریه مازادی نباید پرداخت شود

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشجویان برای ثبت نام در ترم تحصیلی تابستان هیچ گونه  شهریه مازادی نباید پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشگاه امیرحسین بهروز دانشگاه پیام نور ترم تحصیلی ماه اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳