Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@01:14:36 GMT

هلال احمر آماده کمک کرونایی به افغانستان است+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۵۰۸۰

هلال احمر آماده کمک کرونایی به افغانستان است+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان هلال احمر گفت: اگر دولت یا مسولان افغانستان در بحث کرونا درخواست کمک کنند ما آماده هستیم که در آن کشور فعالیت داشته باشیم.

نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره اعزام نیرو و ارسال اقلام امدادی به افغانستان در راستای مبارزه به شیوع کرونا هم گفت: برای حضور در افغانستان، دولت و وزارت امور خارجه ایران و یا جمعیت ملی افغانستان باید از هلال احمر ایران درخواست کمک کنند که تاکنون چنین درخواستی از هلال احمر نشده، اما جمعیت هلال احمر ایران برای کمک در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: در ایران نیز مسولیت مبارزه به کرونا با وزارت بهداشت است اما اهدای ماسک و ژل بهداشتی به بیماران خاص ، تامین ونتیلاتور و سایر خدمات از هلالا احمر درخواست و هلال نیز با ظرفیت مردمی، توان امدادگران و داوطلبان شد.   نصیری بیان کرد: به واسطه ماهیت هلال احمر اگر جایی از ما کمک بخواهند آماده ایم و این مساله یک وظیفه انسانی و یا بهتر بگویم یک وظیفه هلال احمری است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر کرونا اعزام نیرو ونتیلاتور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر؛ روزهای هفته هلال احمر که از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه است، نامگذاری شد.

بر این اساس روز ١٨ اردیبهشت ماه بواسطه قدردانی از تلاشگران عرصه امدادرسانی تحت عنوان «امداد و نجات؛ نماد فرهنگ ایثار، فداکاری و مشارکت مردمی» تعیین شد.

روز ١٩ اردیبهشت ماه به نام جوانان هلال‌احمر، پیشگامان پیشرفت، عدالت، صلح و امید نامگذاری شد.

روز ٢٠ اردیبهشت ماه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تحت عنوان «طلایه‌داران فرهنگ خدمت بی‌منت» مشخص شد.

همچنین روز ٢١ اردیبهشت ماه به نام بانوان جمعیت؛ طلایه‌داران امید و تلاش، روز ٢٢ اردیبهشت ماه تحت عنوان خدمات داوطلبانه؛ محور مشارکت مردمی، روز ۲۳ اردیبهشت ماه به نام آموزش، پیشگیری و جامعه تاب‌آور و روز ٢٤ اردیبهشت ماه به نام دیپلماسی بشردوستانه، همبستگی جهانی برای حفظ ارزش‌ها، نامگذاری شد.

لازم به ذکر است که شعار امسال هفته هلال احمر «با مُشارکت شما، سربُلندیم» است.

کد خبر 6086180

دیگر خبرها

  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه