Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@20:03:20 GMT

فصل سوم «روزگار جوانی» ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۵۲۸۸

صراط:

بعد از حدود ۲۰ سال از پخش اولین فصل سریال «روزگار جوانی» با فیلمنامه اصغر فرهادی، قرار است فصل جدیدی از این سریال ساخته شود. با این وجود نه خبری از تهیه‌کنندگان و کارگردانان دو فصل قبلی هست و نه نویسندگانش و حمید طاهری نویسنده سریال‌هایی چون «در جستجوی آرامش» نگارش این فصل را بر عهده گرفته است

به گزارش باشگاه خبرنگاران طاهری درباره فصل سوم «روزگار جوانی» گفت:«قصه ای که ما به تصویر می کشیم ادامه داستان همان شخصیت های قبلی نیست چراکه دیگر ۲۰ سال از آن زمان می گذرد اما باید بگویم که قصه ای که در دست داریم قرابت جنسی دارد با نسخه «روزگار جوانی» در فصل یک و دو که در سال ۷۷ پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره انتخاب بازیگران این سریال هم گفت:«باید از بازیگران جدید در بازیگری استفاده کنیم که بین رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال باشند و قرار بر این است تا یکی از پنج بازیگر اصلی روزگار جوانی در نسخه جدید این سریال نیز حضور داشته باشد اما هنوز قطعی نشده که کدامیک از این دوستان در این سریال بازی میکند.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اصغر فرهادی بازیگران صراط روزگار جوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم

«جنگل پرتقال» فیلم تحسین شده منتقدان و نویسندگان سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، به اکران آنلاین رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «جنگل پرتقال» فیلم تحسین شده منتقدان و نویسندگان سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، به اکران آنلاین (در فیلیمو) رسید.

خلاصه فیلم جنگل پرتقال

این فیلم روایتگر داستان معلمی به نام علی بهاریان و با نام هنری سهراب بهاریان است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم بر خلاف میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

بازیگران فیلم جنگل پرتقال

جنگل پرتقال یک فیلم کم پرسوناژ است با حال و هوایی متفاوت؛ میرسعید مولویان بعد از فیلم تحسین شده «تومان» و سریال «خاتون» با گریمی متفاوت تجربه جدیدی را پشت سر می‌گذارد. سارا بهرامی و رضا بهبودی هم از دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند. با حضور: رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی.

عوامل فیلم جنگل پرتقال

نویسنده و کارگردان: آرمان خوانساریان، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی، منشی صحنه: لادن رحمتی و عکاس: رز ارغوان.

کد خبر 739364

دیگر خبرها

  • سفره‌هایی از جنس سادگی در مرقد شگفتی روزگار «محمدتقی بهلول»
  • سفره‌های از جنس سادگی در مرقد شگفتی روزگار «محمدتقی بهلول»
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم