Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی منتظران ظهور با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل زندان‌های استان البرز خدمات مداوم به زندانیان این استان ارائه می‌دهد.

عادلی، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برای اولین بار در کشور تفاهم نامه همکاری گروه جهادی با زندانهای استان البرز منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه خدمات دندانپزشکی گروه جهادی منتظران ظهور به صورت مداوم در زندانهای کرج ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منتظران ظهور تفاهم نامه خدمات جهادی زندانهای استان البرز گروه جهادی منتظران ظهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد مؤمنانه!/ امیرالمؤمنین چگونه برخورد می کرد؟

به گزارش جماران؛ سیدضیاء مرتضوی در یادداشتی نوشت:

بدون شرح و بدون قضاوت عرض می شود:

۱- «علیّ بن هرمه» مسئول بازار اهواز بود و مرتکب خیانت در اموال بازاریان شد. امیرالمؤمنین، صلوات الله علیه، در نامه به رفاعة بن شدّاد بجلیّ که قاضی اهواز بود، درباره تشدید مجازات وی نوشت:

«وقتی نامه مرا خواندی ابن‌هرمه را از بازار برکنار ساز و برای مردم بازداشت و زندانی کن؛ درباره او جار بزن و به مردم خود نامه بنویس و نظر مرا درباره‌ او اعلام کن؛ 

درباره‌ او دچار غفلت و کوتاهی نشوی که پیش خداوند تباه خواهی شد و تو را به بدترین شکل برکنار خواهم کرد –و از این کار به خدا می‌سپارمت-. 

روز جمعه که شد او را از زندان بیرون آور و سی و پنج تازیانه بزن و در بازارها بگردان و هر کسی علیه او شاهدی آورد، او را سوگند نیز بده و از درآمد ابن‌هرمه به میزان شهادت به او بده؛ 

دستور بده با خواری و زشتی و اهانت به زندان برگردانده شود؛ 

پاهای او را با تسمه‌ای ببند و او را هنگام نماز بیرون آور؛ 

میان او و کسی که برایش غذا یا آب یا لباس یا فرشی می‌آورد مانع نشوغ 

نگذار هیچ کسی که به او تلقین سرسختی می‌کند و امید رهایی می‌دهد، با او دیدار کند؛ اگر هم خبر درست یافتی که کسی به او چیزی یاد داد که مایه زیان به یک مسلمانی است، آن شخص را با تازیانه بزن و زندانی کن تا توبه کند؛ 

دستور بده زندانیان در شب به برای تفرّج به حیاط زندان برده شوند، به جز ابن‌هرمه را؛ مگر اینکه نگران شوی بمیرد که در این صورت او را با زندانیان به حیاط ببر. 

اگر دیدی طاقت یا توان دارد، پس از سی روز، سی و پنج تازیانه دیگر افزون بر آن سی و پنج تازیانه نخست، بر او بزن؛ 

برای من بنویس که درباره بازار چه کردی و چه کسی را پس از این خائن گماشتی و حقوق این خائن را نیز قطع کن» (دعائم الاسلام ۲/ ۵۳۲).

۲- امیرالمؤمنین(ع) به دنبال دریافت گزارشی از سوء استفاده «منذر بن جارود عبدی»، در نامه‌ای به او نوشت: 

«... و اگر خبری که به من رسیده درست باشد، شتر قبیله‌ات و بند کفش‌ات باارزش‌تر از توست. کسی با چنین ویژگی شایستگی ندارد که با او روزنه نفوذ دشمن بسته شود یا امری اجرا گردد یا او جایگاهی والا یابد یا شریک امانتی شمرده شود یا امین در پرهیز از خیانت انگاشته شود. هنگامی که این نامه‌ به تو رسید، بی‌درنگ سوی من روانه شو، ان شاء الله» (نهج البلاغه، نامه ۷۱).

۳- از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم،

مرحمت فرموده ما را مس کنید!

و السلام.

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • برخورد مؤمنانه!/ امیرالمؤمنین چگونه برخورد می کرد؟
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • شرکت گاز اصفهان با دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد