Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با خدام حرم رضوی افزود: استفاه از سبک زندگی ائمه اطهار در تمامی ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی الگوی کامل برای سعادت و کمال است.

وی اظهار داشت: خداوند، پیامبران و ائمه اطهار را برای نجات انسان فرستاد  تا با شاگردی در محضر ائمه اطهار، سبک و روش زندگی را خود تغییر دهیم و به تقرب به خدا، کمال و سعادت دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه راهی برای بشر و نجات انسان جز قانون و عدالت نیست ،افزود: امروز به خاطر دور ماندن و فراموش کردن الگوهای زندگی بزرگان و ائمه اطهار، مشکلات زیادی در جامعه به وجود آمده است، در حالی که دین خدا پیامبران، ائمه اطهار(ع) و شایستگان به عنوان الگوی برای جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تمام معارف در مکتب ائمه اطهار و امامان وجود دارد و تمام راه‌های رسیدن به کمال در این مکتب‌ وجود داردکه باید در جامعه کنونی از این ثروت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و وجود ممنوعیت عبور و مرور گفت: حضور خادمان امام راض(ع) دلتنگی مردم برای حرم رضوی را کاهش می‌دهد چرا که مردم  لحظه شماری می‌کنند هر چه زودتر این مانع برطرف و مردم به زیارت حرم رضوی مشرف شوند.

نکونام افزود: دهه کرامت به عنوان یک فرصت برای تبیین زندگی و سیره ائمه اطهار است و باید برنامه‌های این دهه محتوای جهت‌دهنده از سبک زندگی امام هشتم(ع) و حضرت معصومه و ائمه اطهار و امام معصوم باشد.

به گزارش ایرنا، خدام حرم امام رضا (ع) در بدو ورود به استان چهارمحال ‌و بختیاری به مناسبت دهه کرامت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری دهه کرامت امام جمعه شهرکرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری دهه کرامت امام جمعه شهرکرد شهرکرد چهارمحال وبختیاری دهه کرامت امام جمعه شهرکرد امام جمعه شهرکرد ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.
مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • آغاز راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • راهپیمایی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است