Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@09:56:40 GMT

افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۵۷۵۱

افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر

خبرگزاری میزان- یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سواحل شمالی کشور امروز و فردا با افزایش نسبی دما همراه هستند. تاریخ انتشار: 08:37 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۳۸۲

کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز و فردا در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات گلستان و مازندارن در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه سواحل شمالی کشور امروز و فردا با افزایش دما همراه هستند، ادامه داد: از امروز تا پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تداوم بارش های پراکنده در بیشتر نقاط کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: از روز پنجشنبه تا شنبه در مناطق آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا پنجشنبه در خراسان رضوی، جنوب سمنان، یزد، اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات احتمال باد و گرد و خاک وجود دارد.

رفیعی بابیان اینکه قسمت‌های شرقی دریای خزر روز پنچشنه مواج است، اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف است و در بعد از ظهر وزش باد رخ می‌دهد؛ حداکثر دمای پایتخت امروز ۳۴ درجه و حداقل دمای آن ۲۱ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد رئیسی با اشاره به فعالیت‌های اصلی مهندسی رودخانه‌ها و سواحل اظهار کرد: بیش از ۱۷ کیلومتر عملیات ساماندهی شامل بازگشایی، رفع تصرفات، آزادسازی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های استان به ترتیب اولویت مدیریت بحران مستقر در فرمانداری شهرستان‌ها طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی یا بسیج ماشین آلات سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین شده، افزود: بیش از ۴۱۰ هزار مترمربع در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و رفع خطرات جانی و مالی سیلاب رفع تصرف شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از ۱۷ کیلومتر ساماندهی شده، ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و ۵ کیلومتر نیز از محل بسیج ماشین آلات بوده است.

رئیسی با اشاره به آمار ساماندهی رودخانه‌ها از سال ۹۰ تاکنون خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و سواحل شهرستان‌ها شامل رفع تصرفات غیرمجاز از بستر قانونی، بازگشایی و لایروبی ساماندهی شده که ۱۱۰ میلیون مترمربع از اراضی ملی حاصل شده است.

علی اخوندزاده، مدیر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این زمینه افزود: در این بخش برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مثبتی صورت گرفته که طبق آن در سال‌جاری نیز ۱۱ کیلومتر از رودخانه‌های استان در نقاط مشخص شده ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 6085493

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی