Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:53:33 GMT

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۶۰۱۶

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا ناوکی در سفر خود به شهرستان بندر لنگه از خانواده شهید «علی کمالی زاده»؛ جانبازان ۷۰ درصد «نجم نصاری» و «نجیبه آل سادات» تجلیل کرد و اظهار داشت: همنشینی و دیدار با انسان‌هایی که مظهر نجابت، ایثار، عزت و سربلندی هستند، باعث آرامش روحی و جسمی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه ایمان قوی، مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است، افزود: خداوند متعال همه ما را در دنیا آزمایش می‌کند که خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان با صبر و ایستادگی خود در این آزمون پیروز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهادت را حیات مجدد دانست و ادامه داد: شهدا آگاهانه و به خاطر آرمان‌های بزرگ دینی حماسه آفریدند، بی شک حیات شهیدان و زنده بودن آنان سعادتی است که همه مؤمنان از آن بهره مند می‌شوند.

ناوکی با اشاره به اینکه جانبازان بدون هیچ چشم داشتی با خدا معامله کرده اند، گفت: جراحات ناشی از جنگ آنها را از پا در نیاورده، چون با صبر و استقامت خود به خدا توکل دارند.

وی ضمن بیان اینکه خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس الگوی برجسته جامعه به شمار می آیند، اظهار کرد: شهدا و جانبازان در تمام لحظات، چشم بیدار تاریخ هستند و این حس معنوی را یک قلب روشن و پاک درک می‌کند.

شهید علی کمالی زاده چهارم شهریور ۱۳۴۷ در شهرستان بندر لنگه دیده به جهان گشود، ۲۰ فروردین ۱۳۶۲ در زبیدات عراق به آرزوی قلبی خود رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 4961223

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید هرمزگان جانبازان و ایثارگران ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد

به گزارش همشهری آنلاین؛ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ۶ فروردین به مدت ۵ روز مسدود شد.

او گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی مسدود است.

شریفی افزود: همچنین شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.

او گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بزرگراه شهید باقری - تهران

کد خبر 840812 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها منطقه ۴ ترافیک - شهری شهردارى تهران بزرگراه تهران شهر مدیریت شهری حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا