Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری چندین انتخابات هیئت کشتی استان‌ها منوط به اعلام نتیجه استعلام‌ها است و تا مرداد ماه چند هیئت صاحب رئیس خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از اینکه مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران روز چهارم تیر ماه برگزار شد و عسکری محمدیان دارنده دو مدال نقره المپیک ریاست این هیئت را برعهده گرفت، فدراسیون کشتی درصدد است با همکاری ادارات کل، مجمع انتخاباتی چند هیئت دیگر را نیز تا پایان مرداد ماه به انجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان و کرمان در انتظار برگزاری انتخابات هستند و کلیه اقدامات لازم برای این کار انجام شده و تنها باید استعلام صلاحیت نامزدها به طور کامل اعلام شود تا با هماهنگی فدراسیون کشتی و ادارات کل ورزش، زمان برگزاری مجمع مشخص شود.

فدراسیون کشتی به دنبال دریافت مجوز برای بازگشایی سالن‌ها/ لیگ از مرداد استارت می‌خورد؟

هیئت کشتی مرکزی نیز به دلیل عدم برگزاری انتخابات در 6 ماه قانونی، باید ثبت نام مجدد داشته باشد و در هیئت کشتی خوزستان نیز بعد از استعفای سیدحسین مرعشیان و انتخاب اردوان صاحب به عنوان سرپرست، اقدامات قانونی برای برگزاری انتخابات به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... مربیان تیم ملی کشتی آزاد در لیگ برتر مربیگری نمی‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی برگزاری انتخابات هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی