Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید پروژه ترمینال فرودگاه بین المللی کیش از تامین ۱۰ پل تلسکوپی به ارزش ریالی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با انعقاد قرارداد با یکی از شرکت های دانش بنیان  کشور نخستین پل تلسکوپی وارد پروژه ترمینال فرودگاه بین المللی کیش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری در ادامه افزود: بر اساس انعقاد این قرارداد که تعداد آن از “۵ به ۱۰ پل تلسکوپی” افزایش یافته است هر دو هفته یکی از پل های تلسکوپی به پروژه ترمینال فرودگاه بین المللی کیش اضافه می شود.
وی ضمن قدردانی از شرکت ملزومات برق و معاونت علمی ریاست جمهوری در خصوص تخصیص تسهیلات و پشتیبانی دانش و فنی این پروژه تصریح کرد: این مهم در سالی که “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است با کمک صندوق پژوهش و نوآوری و تعهداتی که سازمان منطقه آزاد کیش داشت یکی از نیازهای جدی کشور در بخش تجهیزات فرودگاهی با بهره گیری از تخصص و تجربه شرکت طرف قرارداد به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بیش از ۴۲۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند اظهار داشت: با افزایش نیروی انسانی؛ فعالیت این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و تلاش بر این هست تا پایان سال جاری این مجموعه به بهره برداری برسد.

در ادامه این بازدید مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که این پروژه در قالب دو قرارداد محقق می شود و گفت: در قرارداد نخست مبلغی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه این پروژه شد و در قرارداد دوم نیز با توجه به متغیر بودن قیمت ها ۱۷ و نیم میلیون یورو به ارزش ریالی ۹۴ میلیارد تومان بر آورد هزینه شده است و تا حدود ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

خانزادی با بیان این که هر کدام از پل های تلسکوپی طبق قرارداد ۵ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است گفت: تامین ده پل تلسکوپی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان توسط شرکت داخلی دانش بنیان انجام شده است که مشابه آن توسط شرکت خارجی سه برابر قیمت تمام شده است.
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: براساس برنامه زمان بندی جبرانی این پروژه در اسفند ماه سال جاری به بهر برداری خواهد رسید،
مصطفی خانزادی در پایان گفت: مسافر گیری و حمل بار در این فرودگاه قابلیت های خیلی خوبی را برای سرزمین اصلی و کشورهای همجوار فراهم می کند.

46

کد خبر 1404923

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان سازمان منطقه آزاد کیش میلیارد تومان پل تلسکوپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو