Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین در کیش  ، در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، فرمانده پلیس راهور کیش، مدیرنظارت برخدمات ومراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرحمل ونقل عمومی جزیره، نمایندگان نیروی انتظامی و اماکن و سه نماینده فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره، برخی مسائل ومشکلات حوزه حمل ونقل عمومی کیش بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست ابوالفضل طیبی ارتقا بسترهای خدمت رسانی در حوزه حمل ونقل عمومی را منوط به تعامل خوب دستگاههای مرتبط دانست وگفت: در حال حاضر حوزه های دست اندرکار در بحث حمل ونقل عمومی تعامل بسیار خوبی باهم دارند اما با توجه به محدودیت های ورود خودرو و عدم امکان نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی با مسائل و مشکلاتی مواجه هستیم که درسایه این تعامل و همکاری خوب نیروهای راهور و انتظامی با شرکت عمران، آب وخدمات و سازمان منطقه آزاد کیش این موضوعات نیز مرتفع خواهد شد.
در این نشست شرکت کنندگان نیز به تبیین موضوعات و مشکلات حمل ونقل عمومی کیش از قبیل جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی و طرح راهکار پرداختند.
درپایان این جلسه مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش ضمن تاکید بر لزوم پاکیزگی وبهسازی وضعیت داخل تاکسی ها، در خصوص تشکیل گشت مشترک با همکاری مدیریت حمل ونقل عمومی کیش، پلیس راهور و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و ایجاد کارگروهی به منظور رسیدگی به مشکلات حمل ونقل عمومی با عضویت نهادها و ارگانهای مرتبط پیشنهاد پیگیری و انجام داد.

46

کد خبر 1404925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرها منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص محدودیت‌ها بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین بیان کرد: ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی الی دوربرگردان نفت کش ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی افزود: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، مأموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: ورود و عبور هر گونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.

کد خبر 6079837

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • نوسازی ناوگان مکانیزاسیون راه‌حلی مناسب برای تحقق خودکفایی محصولات استراتژیک
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم