Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عیسی زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب افزود: در حال حاضر، ایران اسلامی با فشار استکبار جهانی در محاصره اقتصادی و تحریم ناخواسته قرار دارد و باید توجه ویژه ای به مدیریت بدون پول صورت گیرد و در کنار آن، خلاقیت و اقدام‌های ابتکاری در دستور کار مسوولان باشد.

وی اضافه کرد: میاندوآب ۸۵ هزار هکتار زمین آبی و ۳۰ هزار هکتار زمین دیم دارد که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه کشاورزی با راندمان مناسب بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختصاص آب مناسب از کانال‌های منشعب رودخانه‌ای از جمله مواردی است که در بخش کشاورزی باید در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اقدامات نهادهای مختلف شهرستانی باید در راستای ایجاد زمینه مهاجرت معکوس به روستاها باشد و هر اقدامی در این خصوص قابل توجه خواهد بود.

عیسی زاده با انتقاد از نحوه اجرای طرح هادی در برخی روستاها گفت: به علت رعایت نکردن کدها، اکنون اختلاف سطح طرح هادی با کف حیاط خانه‌ها در برخی روستاها زیاد است و در پی آن روستاییان جدول ‌ها را تخریب کرده‌اند تا به راحتی وارد خانه‌های خود شوند که این امر باید رسیدگی شود.

وی، بیکاری را یکی دیگر از مشکلات شهرستان میاندوآب عنوان کرد و افزود: با توجه به پتانسیل های شهرستان می‌توان با استفاده از طرح‌هایی نظیر ایجاد سایت گلخانه‌ای ۱۰۵ هکتاری، صدها نفر از جوانان را در شهرستان مشغول کار کرد.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بومی در پتروشیمی میاندوآب و افزایش اشتغال در بخش آموزش از جمله مواردی است که می‌توان روند بیکاری را در منطقه از این طریق کاهش داد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به گله‌مندی مردم از مسوولان، اظهار داشت: مردم از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و زیرمجوعه آنها نسبت به داشتن دیدگاه بالا به پایین نارضایتی دارند که باید از این امر جلوگیری کرد.

حسام شیرازه‌ محبت افزود: باید صداقت و راستگویی، سلامت و امانت‌داری، تعهد به نظام و مردم‌داری و اصل عدالت طلبی در سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه منافع و توسعه شهرستان در دستور کار مسوولان قرار گیرد، اظهار داشت: اگر اختلافی در داخل وجود داشته باشد، رسانه‌های بیگانه از آن برای تبلیغات سوء علیه نظام استفاده می‌کنند و در جامعه ایرانی ذهنیت‌ها را تغییر می‌دهند.

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: در مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران با تمام توان تلاش می‌کند ولی دشمنان به گونه‌ای تبیین می‌کنند که انگار سیستم اداری در کشور ما فاسد است.

وی اضافه کرد: توجه به محرومان جامعه، حضور در بطن جامعه و بازدید از مناطق حاشیه نشین و تکریم خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در اداره‌ها که حق بزرگی بر گردن ما دارند، باید در اولویت کاری مسوولان شهرستان قرار گیرد.

در این جلسه همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گزارشی از اقدامات انجام گرفته خصوص مبارزه با کرونا ارایه داد و رییس هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب در خصوص محدودیت‌های جغرافیایی در سرمایه‌گذاری در این شهرستان به بیان مطالبی پرداخت.

برچسب‌ها رابطه نماینده مجلس و مردم توسعه روستایی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رابطه نماینده مجلس و مردم توسعه روستایی میاندوآب رابطه نماینده مجلس و مردم توسعه روستایی میاندوآب کار مسوولان قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود