Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حساب کاربری وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار یک پست توئیتری از سخنان «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی، علیه ایران استقبال کرد.

در این پست توئیتری سخنان الجبیر که از جامعه بین الملل و شورای امنیت می خواهد تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کنند باز نشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این پست توئیتری، ایران را متهم به نفوذ در سوریه، لبنان، یمن و عراق برای ایجاد ناامنی کرده است.

نکته مهم آنکه در این پست توئیتری، ایران دشمن مشترک عربستان و رژیم صهیونیستی خوانده شده است.

لازم به ذکر است که الجبیر که در نشست خبری با برایان هوک نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران سخن می گفت، از همکاری ریاض با واشنگتن در زمینه تحریم تسلیحاتی ایران خبر داد و مدعی شد: جامعه جهانی باید ممنوعیت های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند زیرا اگر این محدودیت ها برداشته شود رفتار آن خصمانه تر خواهد شد.

کد خبر 4961907 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران عادل الجبیر رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی ویروس کرونا ایران عربستان سعودی فلسطین روسیه سوریه لبنان امارات متحده عربی افغانستان لیبی رژیم صهیونیستی وزارت خارجه پست توئیتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده "آمیا" تصریح کرد: اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده "آمیا" را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینیرأی جدید دادگاه آرژانتین علیه ایران در پرونده آمیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا