Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فعالیت‌های تابستانی امسال به علت شیوع بیماری کرونا متناسب با عنوان سال جهش تولید و با شعار هر دانش آموز یک مهارت در بستر شبکه دانش آموزان شاد اجرا خواهد شد.

رحمانی افزود: تحقق پویش سلامت با در خانه ماندن، استمرار فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در اوقات فراغت با استفاده از فضای مجازی، تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط قرنطینه و همچنین تقویت مدیریت اولیای دانش آموزان در استفاده بهینه از فضای مجازی از اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مدارس منتخب رشته‌های ارائه شده با پیشنهاد مدیر پایگاه و پس از تصویب ستاد فعالیت‌های تابستانی شهرستان با اطلاع رسانی در خصوص ارائه آموزش‌های مجازی و حضوری در شبکه شاد، صورت می‌گیرد.

ثبت نام در پایگاهای تابستانی مجازی تا پانزدهم تیر ماه انجام می گیرد و فعالیت درحوزه های مختلف این طرح آموزشی فراغتی هم تا آخر مرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اوقات فراغت دانش آموز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟