Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالحمید علیزاده در نخستین ویبنار آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی در دوران پسا کرونا گفت: برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی باید منابع و امکانات مراکز آموزش زبان فارسی را به اشترک بگذاریم و ضرورتی به سرمایه گذاری کلان در همه دانشگاه‌ها نباشد.

وی افزود: منابع درسی و استانداردهای آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیر ایرانی تا حدود زیادی مشخص است و در وبینارهای تخصصی به دنبال بررسی شیوه های آموزش زبان فارسی به صورت آنلاین هستیم به صورتی که بهترین کیفیت و نتیجه را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده تاکید کرد: در دو ویبناری که در تابستان سال جاری برگزار می شود انتخاب منابع متناسب با شیوه آموزش آنلاین، نرم افرارهای مناسب و آزمون آنلاین به بحث گذاشته می شود.

بهادر باقری، معاون زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم نیز در این وبینار با استقبال از شیوه آموزش آنلاین گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم تا تمام فرآیند آموزش زبان فارسی تا آزمون نهایی به شیوه آنلاین برگزار شود.

در ادامه این گفتگوی آنلاین، تعدادی از استادان آموزش زبان فارسی و مدیران مراکز آموزش زبان فارسی دانشگاه‌های کشور دیدگاه‌های خودرا در خصوص آموزش زبان فارسی در شرایط حاضر مطرح کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران سرمایه گذاری وزارت علوم ویروس برنامه ریزی زبان فارسی به دانشجویان آموزش زبان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ترس علنیِ سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند!

فیلم| ترس علنیِ سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند!

دیگر خبرها