Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: شیعیان افغانستان از اصیل ترین پیروان اهل بیت(ع) و مکتب امام خمینی(ه) به شمار می روند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادینژاد در حاشیه مراسم باشکوه تشییع شهید نسیم افغانی که با حضور تعدادی از خانواده شهدای افغانستان و خادمان بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شیعیان افغانستان از اصیل ترین، باوفاترین و متعهدترین پیروان اهل بیت(ع) به شمار می روند این عزیزان اولین نفراتی بودند که قبل از انقلاب به نهضت امام خمینی(ره) گرویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تشییع امروز شهید نسیم افغانی در ایران بیانگر هم آرمانی و همبستگی و ارتباطات بسیار ارزشمند و موثری است که بین ایران اسلامی و شیعیان افغانستان وجود دارد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: برادران افغانستانی در روند پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی حضور پررنگ، موثر و ارزشمند داشتند و هم اکنون نیز این عزیزان در لشگر فاطمیون در راستای صیانت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در خط مقدم جنگ با کوردلان و دشمنان اسلام ناب محمدی هستند.

وی گفت: امروز نیز در حرم مطهر امام رضا(ع) شاهد تشییع و وداع باشکوه شهید نسیم افغانی هستیم این شهید عزیز یکی از دستآوردهای مکتب اهل بیت(ع) و شاگردان امام راحل(ره) به شمار می رود.

گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: پیکر شهید نسیم افغانی یادآور همدلی و برادری برادران افغانستانی با رزمندگان ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: پیکر این شهید عزیز هم‌اکنون به همه ملت شریف ایران درس میثاق و صیانت از آرمان‌های انقلاب را می‌آموزد تا در هر پست و مقامی که هستیم مدیون خون شهدا و جان‌فشانی رزمندگان نشویم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شیعیان افغانستان پیروان اهل بیت ع شیعیان افغانستان شهید نسیم افغانی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، با صدور حکمی، «محمدرضا باباحسینی» را به سمت شهردار نسیم‌شهر منصوب کرد.

بر اساس این گزارش پس از دستگیری نهمین عضو شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر، با صدور حکمی شهردار منتخب «محمدرضا باباحسینی» به عنوان شهردار، منصوب شد.

کد خبر 6087481

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • عروس ارشد امام(ره) درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • «محمدرضا باباحسینی »به عنوان شهردار نسیم‌شهر منصوب شد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان