Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@06:13:29 GMT

متلاشی شدن چهار باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۲۴۴

متلاشی شدن چهار باند قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی در ۴۸ ساعت گذشته موفق به شناسایی و متلاشی کردن چهار باند قاچاق موادمخدر در این استان شدند.

به گزارش جماران، سردار غلامرضا جعفری روز سه شنبه درجمع خبرنگاران با اشاره به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در استان هرمزگان، گفت: این موادمخدر از نوع تریاک، حشیش و شیشه بوده که با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و به همت پلیس شهرهای رودان، بندرلنگه و خمیر کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی موفق شدند در  چهار عملیات جداگانه چهار باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در این عملیات‌ها یک قبضه سلاح جنگی کشف، چهار دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ توقیف و سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیرشدند.

جعفری یادآورشد: باتوجه به حضور و اشراف پلیس در جای جای نقاط هرمزگان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه ماموران در شناسایی و کشف جرایم،  مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط غریب آبادی: ایران به‌رغم تحریم‌ها بیشترین حجم مواد مخدر را کشف کرده است امحاء 30 تن انواع مواد مخدر در کرمان امحاء 40 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف دو هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف محموله 307 کیلویی شیشه در بم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مبارزه با مواد مخدر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز