Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@12:52:06 GMT

رفع مشکلات ترافیک بلوار وکیل آباد مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۲۷۰

رفع مشکلات ترافیک بلوار وکیل آباد مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: پازل رفع مشکلات ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد با احداث زیرگذر شهید برونسی و در آینده با تقاطع غیرهمسطح مشهد- شاندیز- طرقبه تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی با قدردانی از همکاری شهرداری طرقبه در ساماندهی ترافیک انتهای بلوار وکیل‌‎آباد، اظهار کرد: در اجرای پروژه تعریض پل مهندس پرتوی و ساماندهی ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد، شهرداری طرقبه نقش قابل توجهی داشت به طوری که تحصیل حریم جهت احداث کنارگذر ویژه به سمت شاندیز با مبلغ ۱۱ میلیارد ریال توسط این شهرداری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز به همراه شهرداری منطقه ۱۲ مشهد در خصوص ایجاد فضای سبز در مجاورت این مسیر اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: پازل رفع مشکلات ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد با احداث زیرگذر شهید برونسی و در آینده با تقاطع غیر همسطح مشهد- شاندیز- طرقبه تکمیل می‌شود که در این زمینه همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها ازجمله شهرداری‌های این سه شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه زیرگذر برونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بلوار وکیل‌آباد اجرا می‌شود، گفت: یکی از مشکلات چندین ساله مشهد ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد بود که برای رفع آن مقرر شد تا انتهای بلوار وکیل آباد و پل پرتوی تعریض شود.

کاظمی با اشاره به اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی، ادامه داد: تأمین دسترسی خودروها از خروجی طرقبه شاندیز به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تأمین دسترسی خودروهای خروجی از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بولوار پیروزی و تأمین دسترسی خودروها از شهرک‌های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل‌آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.

وی تصریح کرد: زیرگذر شهید برونسی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال ظرف مدت زمان حدود ۹ ماه اجرا خواهد شد.

کد خبر 431147

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک کلانشهر مشهد شهرداری مشهد کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد