Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها؛ از روز گذشته پیامی با مضمون «محدودیت‌های جدید در استان کرمان با دستور استاندار از فردا ۱۰ تیر» در فضای مجازی در حال انتشار است.

لغو مراسم عروسی و ختم و عزا به مدت یک ماه، تعطیلی بازارهای بزرگ به مدت یک هفته، استفاده اجباری از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی و برخورد با متخلفان، تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها و مکان‌های تجمع و پاساژها، لغو مسافرت‌های غیر ضروری از جمله مطالبی است که در این پیام ذکر شده است که صحت آن از سوی مسئولان تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بررسی صحت این پیام با مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفتگو کردیم. عباس تقی‌زاده با تکذیب اعمال محدودیت‌های جدید در استان کرمان از قول استاندار بیان داشت: استاندار کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و این مطالب از قول او شایعه است.

وی ادامه داد: هر موضوعی که در ستاد استانی کرونا مصوب شود توسط رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: در آخرین ستاد استانی مقابله با کرونا مصوب شد از ۱۵ تیرماه افراد باید در مجامع عمومی، بانک‌ها، ادارات و برخی اصناف که مراجعات در آن‌ها زیاد است از ماسک استفاده کنند و رعایت این مساله اجباری است.

کد خبر 4961957

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی ویروس کرونا شیوع کرونا عباس تقی زاده استانداری کرمان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد