Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ایلام از طلب ۱۱۰۰ میلیارد ریالی این شهرداری از دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان، اظهار کرد: شهرداری ایلام این مقدار بدهی را از بانک‌های عامل، ادارات، نهادها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها طلب دارد که هنوز وصول نشده است.

وی با بیان اینکه بیشتر این طلب مربوط به جریمه ماده ۱۰۰، پرداخت نکردن عوارض، هزینه پروانه ساخت یا جریمه اضافه بنا است، تصریح کرد: شهرداری درصدد ایجاد تفاهم با این مجموعه‌های بدهکار است تا از این طریق بخشی از هزینه‌های جاری و عمرانی خود را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ایلام با اشاره به هزینه‌های شهرداری تاکید کرد: این مجموعه حدود یک هزار نیرو دارد که ماهیانه ۷۰ میلیارد ریال تنها برای حقوق و مزایای آنها باید پرداخت شود، بنابراین می‌طلبد که دستگاه‌های بدهکار، اهتمام خود را برای پرداخت به کار گیرند.

صادقیان با بیان اینکه تصویب بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی در سال ۹۹ برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر ایلام گفت: بیشتر طرح‌ها به طور معمول در قالب بودجه‌ای تعریف می‌شوند که سالیانه به تصویب شورا می‌رسد و برخی اوقات برای اجرایی کردن این طرح‌ها ممکن است اختلاف‌نظرهایی نیز بروز کند که طبیعی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 431289

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی صالحی اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر خیرین استان اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به ۳۰۷ خانوار برای کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل خانه‌های نیازمندان از محل حساب ۱۰۰ پرداخت کمک کردند.   وی افزود: در این مدت (۲ سال گذشته) ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) احداث شده است.   مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: در طول ۱۰ سال گذشته (سال ۹۰ تا ۱۴۰۰) مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک به ۱۲۳ خانوار کم بضاعت در استان پرداخت شده است.   صالحی یادآور شد: سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان به وسیله هیات امنا بررسی و تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره)، معادل کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به این حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک خواهد کرد.   وی اضافه کرد: جلوه اصلی کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) در تامین مسکن روستایی نهفته است، بسیاری از روستاییان که حتی با گرفتن تسهیلات کم بهره هم نتوانسته اند خانه و مسکن خود را به اتمام برسانند با بهره گیری از کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰، واحد‌های ساختمانی خود را تکمیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد