Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اهلی روز سه‌شنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افزود: این حمایت‌ها در قالب کمک هزینه یارانه ای و بلاعوض به واحدهای صنعتی حاضر  انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برنامه‌های متنوعی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برنامه حمایتی این سازمان  از دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی بیان کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل هدف از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت‌های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست‌های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده‌ها و فناوری، نوآوری و بین المللی سازی محصولات و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه‌های بازار اعلام کرد و افزود: تلاش می‌شود با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه‌ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یابد.

اهلی ادامه داد:شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای و بر اساس وظایف ذاتی خود، حمایت‌های متنوع و گوناگونی از صنایع کوچک و متوسط دارد که حمایت از خدمات مشاوره‌ای برای دانش‌بنیان شدن واحدهای صنعتی از جمله این حمایت‌ها بوده و شرکت‌هایی که موفق به ثبت نشان دانش‌بنیانی از مراکز ذیصلاح شوند، توسط این شرکت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران صورت می پذیرد این حمایت‌ها منجر به تسهیل روند سرمایه گذاری و افزایش بازدهی تولیدات واحدهای صنعتی گردد.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید اردبیل رونق تولید جهش تولید اردبیل واحدهای صنعتی حمایت ها صنایع کوچک نمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی

فرشاد مقیمی ضمن بیان اینکه آب یکی از دغدغه های اصلی و اساسی صنایع در استان هایی مانند سمنان است، ابراز کرد: راهکارهایی مانند بارچاخی و استفاده از پساب برای صنایع در اولویت و دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار متر مکعب پساب شهری برای استفاده صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی خریداری شده است، افزود: چنین برنامه ای در سمنان نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صمت همچنین با بیان اینکه ر برخی از شهرک‌ها ممکن است بازچرخانی پساب، ظرفیت تأمین آب مورد نیاز را نداشته باشد که تأمین آب به روش‌های دیگر در دستور کار است‌، گفت: در برخی از نقاط به دلیل فاصله زیاد محل تأمین تا شهرک صنعتی روی توسعه خطوط انتقال کار کرده‌ایم.‌

مقیمی با اشاره به اینکه به دنبال تدوین مدل مشارکتی برای ورود و سرمایه‌گذاری مردم به حوزه تأمین زیرساخت‌های آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم، بیان کرد: تحقق مشارکت مردم در امر تولید که شعار سال است را عملی و اجرایی کرده و زمینه حضور مردم در سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم می‌آوریم.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود