Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:45:32 GMT

کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در بازار یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۶۶۴

کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در بازار یاسوج

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی صالحی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار مغازه‌ای واقع در مرکز شهر یاسوج مقدار فراوانی سیگارهای قاچاق دپو و مشغول به خرید و فروش کالای قاچاق است، دریافت شد.

وی ابراز داشت؛ در همین راستا تیمی از شعبه قاچاق کالا و ارز و قاضی تعزیرات حکومتی و مأمورین پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مأمورین یگان امداد نیروی انتظامی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، تیم عملیات این پایگاه برای دستگیری متهم و بازرسی از محل دپوی محموله قاچاق به نشانی اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی متهم را در مغازه اش دستگیر کردند.

مدیرکل تعزیرات استان گفت: در بازرسی از انبار مقادیر فراوانی سیگار قاچاق که فاقد و مجوزهای گمرکی بود کشف گردید.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این راستا تشکیل و به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارسال شد، اظهار کرد: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 4962015

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد کالای قاچاق ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان ایلام مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش 97 میلیارد و 24 میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 97 میلیارد و 24 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و 30 میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود