Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:33:15 GMT

وُرو برای ششمین بار سرمربی موقت والنسیا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۷۹۷۲

وُرو برای ششمین بار سرمربی موقت والنسیا شد

مربی تیم فوتبال والنسیا برای ششمین بار در دوران کاری خود به‌عنوان جانشین موقت سرمربیان اخراجی خفاش‌ها، هدایت این تیم را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه والنسیای اسپانیا پس از اخراج آلبرت سلادس، دستیار او «وُرو» را به صورت موقت مأمور هدایت تیم کرد. این ششمین باری است که ورو به‌عنوان جانشین موقت هدایت خفاش‌ها را برعهده می‌گیرد و به همین دلیل برای والنسیایی‌ها کاملاً شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران والنسیا اخیراً سلادس را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کردند و حالا ورو قرار است تا پایان فصل جاری هدایت سفیدپوشان مستایا را برعهده داشته باشد.

وروو که خود 9 سال برای والنسیا بازی کرده است در پنج دوره قبلی کاری‌اش به‌عنوان سرمربی موقت این تیم، 18 تا از 36 بازی که خفاش‌ها را هدایت کرد، با پیروزی پشت سر گذاشت.

والنسیا پس از پایان وقفه سه ماهه لالیگا به دلیل شیوع کرونا، تنها یکی از پنج بازی‌اش را برده است و در مجموع در 13 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها تنها دو تا را برده است.

سلادس که در ماه سپتامبر سال 2019 جانشین مارسلینو شد، والنسیا را در رده هشتم جدول و در فاصله هشت امتیازی رده چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ترک می‌کند.

لالیگا| صعود ویارئال به رده پنجم با شکست والنسیا

 

برکناری سلادس دومین اتفاق مهم در حوزه مدیریتی باشگاه در آستانه مصاف حساس خفاش‌ها با اتلتیک بیلبائوست. پیش از او مدیر ورزشی باشگاه سزار سانچس هم استعفا کرده بود. برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند استعفای سانچس به دلیل آن بوده که مدیران باشگاه به او گفته‌اند اجازه ندارد سلادس را اخراج کند، هرچند که پیتر لیم، مالک باشگاه سرانجام خودش مجبور به اتخاذ این تصمیم شد.

والنسیا از سال 2012 که اونای امری پس از چهار سال کار در این تیم، مستایا را ترک کرد، 11 مربی متفاوت داشته است. این باشگاه از سال 2004 که قهرمان لالیگا و سوپرجام اروپا شد، تا الان تنها یک جام برده است که با قهرمانی فصل گذشته‌اش در جام حذفی اسپانیا حاصل شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا تیم فوتبال والنسیا اسپانیا لالیگا اسپانیا بیشتر بخوانید... باشگاه والنسیا امیدوار به مجازات سرمربی آتالانتا از سوی یوفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا تیم فوتبال والنسیا اسپانیا لالیگا اسپانیا فوتبال اسپانیا والنسیا لالیگا خفاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!

رییس لالیگا به دنبال گسترش برند لیگ اسپانیا در کشورهای دیگر است.

خاویر تباس مصمم است مسابقات لالیگا در خارج از اسپانیا برگزار شوند.

طرفداری | خاویر تباس، رییس لالیگا اطمینان دارد که لیگ اسپانیا در آینده‌ای نزدیک، بازی‌هایی خارج از مرزهای این کشور برگزار خواهد کرد. تباس معتقد است مسابقات رسمی در خارج از اسپانیا به لالیگا کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند. از نظر تباس، ایالات متحده آمریکا یک بازار کلیدی و بسیار سودآور برای آغاز این پروژه است. رییس لالیگا در مصاحبه با Expansion گفت:

نمی‌دانم چه زمانی، اما لالیگا در آینده‌ای نزدیک بازی‌های رسمی را در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد کرد. فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 رخ دهد. 

لالیگا به شدت گسترش برند بین‌المللی خود می‌اندیشد و به قدرت تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا چشم‌دوخته است؛ جایی که لالیگا بعد از اسپانیا، بیش‌ترین بیننده را دارد. تباس در این‌باره گفت:

برگزاری بازی‌های رسمی در آمریکا، جایگاه لالیگا را در بازار آمریکای شمالی که بعد از اسپانیا، دومین بازار بزرگ برای لالیگا است، تقویت خواهد کرد. لیگ‌های رقابتی دیگری در حال ظهور هستند، بنابراین ما نمی‌توانیم کارهای مشابه و تکراری سال‌های گذشته را انجام دهیم، وگرنه آن‌ها از ما پیشی خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت