Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:26:57 GMT

اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۸۱۳۳

اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند

ایسنا/هرمزگان رئیس شورای قضایی استان هرمزگان گفت: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

علی صالحی صبح امروز(دهم تیرماه) در جریان برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مسئولین باید برنامه ریزی های لازم را به گونه ای انجام دهند که با بهره گیری از ظرفیت های خدادادی مثل دریا در جهت ایجاد اشتغال ، توسعه صنعت و پرورش آبزیان به نحوی شایسته به مردم خدمت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نظارت ویژه دستگاه قضایی در خصوص واگذاری، اظهار کرد: ضرورت دارد بر روند خصوصی سازی ها نظارت لازم صورت پذیرد تا شاهد تضییع حقوق بیت المال نباشیم و خصوصی سازی بهانه ای برای زمین خواری و تعرض به حقوق مردم نشود.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان مقابله با صید ترال را در راستای صیانت از حقوق عامه ضروری برشمرد و تأکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای دریا را شخم بزنند و با نابودی آبزیان به ذخایر دریایی آسیب وارد کنند.

وی ادامه داد: براساس این گزارش، مبارزه جدی و بدون اغماض با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز از دیگر محورهای سخنان رییس کل دادگستری استان هرمزگان بود.

صالحی دراین خصوص یادآور شد: انسداد گریزگاه های قاچاقچیان از نظارت های قانونی لزوم برخورد جدی از سوی متولیان امر را می طلبد تا بدینوسیله شاهد قاچاق سازمان یافته از مبادی رسمی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما

با حکم رئیس دستگاه قضا، نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزای تسنیم، نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب و معرفی شدند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا