Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:12:21 GMT

عروسی میلیاردی در لواسان به سبک سیندرلا!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۸۱۳۴

عروسی میلیاردی در لواسان به سبک سیندرلا!

در سال‌های اخیر زیاد درباره «لواسان» شنیده‌ایم؛ از خانه‌ها و ویلاهای مجلل گرفته تا قبرستانی با قبرهای چند صد میلیونی و حالا هم مجلل‌ترین تالار عروسی ایران.

به گزارش ایسنا، «خراسان» در ادامه نوشت: در این تالار به جز مراسم عروسی، داستان «سیندرلا» هم برای مهمانان با ایفای نقش توسط‌ عروس و داماد بازآفرینی می‌شود؛ مراسم ازدواج میلیاردی در یک شهرک محافظت‌شده، به دور از چشم و دست اغیار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فضایی مدرن با طراحی داخلی به سبک فیلم و کارتون مشهور سیندرلا که زندگی اشرافی طبقه خاصی در ایران را به تصویر می‌کشد.

گفته می‌شود در این تالار ۱۵۰ خدمه به عنوان بازیگر برای بازآفرینی پویانمایی سیندرلا حضور دارند و هزینه هر مهمان برای صاحب این مراسم، حدود یک میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه یک مراسم ازدواج در این باغ مجلل، به بیش از یک میلیارد تومان هم می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم عروسي لواسان سیندرلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد

دبیر شورای امنیت ملی روسیه در جلسه‌ای گفت که تحقیقات کارآگاهان این کشور ارتباط میان عوامل حمله تروریستی به تالار کروکوس با اوکراین را تایید کرده است.

به گزارش مشرق، «نیکولای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه، امروز(سه‌شنبه) گفت که کارآگاهان روس ارتباط مرتکبان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس با اوکراین را تایید کرده‌اند.

پاتروشف در جلسه‌ای امنیتی در آرخانگلسک گفت: در طی تحقیقات، ارتباط مرتکبان اصلی این حمله تروریستی با ملی‌گرایان اوکراین تایید شد و موضوع در حال نهایی شدن است.

در ۲۲ مارس (۳ فروردین) چند مرد مسلح وارد تالار کنسرل کروکوس شده و شروع به تیراندازی به افراد حاضر در آن‌جا کردند. طبق آخرین گزارش وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه، این حمله ۱۴۴ کشته بر جای گذاشت. چهار مظنون این حمله که شهروندان تاجیکستانی بودند، تلاش کرده بودند با یک اتوموبیل فرار کنند اما بازداشت و متهم به تروریسم شدند.

مقامات روسیه بر این باورند که برنامه آن‌ها فرار کردن به اوکراین بود که طراحان اصلی این حمله قرار بود در آن‌جا به آن‌ها پناه بدهند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تامین ۲میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز در مرکز مبادله طلا و ارز
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت