Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیمه انتظاری روز سه شنبه در کارگروه اشتغال مراغه افزود: با توجه به بروز مشکلات اقتصادی برای واحدهای تولیدی و صنفی براثر شیوع کرونا در این شهرستان، تسهیلات حمایتی دولت برای کاهش مشکلات این بنگاه ها و افراد با معرفی دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی ادامه داد: انتظارمان از بانک ها و موسسات اعتباری این است که در ارائه این تسهیلات،  بروکراسی اداری و موانع را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظاری اضافه کرد: دستگاه های اجرایی، در زمینه شناسایی و ثبت افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در سامانه ویژه تسهیلات حمایتی اهتمام و توجه بیشتری و جدی تری داشته باشند.

وی افزود: هم اکنون در این شهرستان ۳۵۹ نفر از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه تسهیلات حمایتی کرونا در آستانه دریافت وام های خود قرار دارند.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مراغه نیز گفت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا، تاکنون ۲ هزار و ۸۷۶ واحد صنفی و اشخاص حقیقی برای دریافت این تهسیلات وجد شرایط شناخته و شناسایی شده اند.

ناصر مظهریان افزود: همچنین ۵۰۰ بنگاه و شخص حقیقی برای دریافت این تسهیلات در سامانه ویژه آن ثبت نام کرده اند که برای حمایت از آنها، ۱۷ میلیارد تومان تهسیلات حمایتی و کم بهره تخصیص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با ارائه تسهیلات به این تعداد بنگاه و واحد صنفی، از یک هزار و ۳۳۸ نفر شاغل در آنها حمایت خواهد شد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب

 به دنبال بارندگی شدید و وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان بخشی از شبکه توزیع برق دچار خسارت شد که پرسنل عملیاتی امور برق این مناطق نسبت به اصلاح و پایداری مجدد شبکه‌های برق آسیب دیده در حال تلاش هستند.

 شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد