Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی از اختصاص بیش از ۳۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به زلزله‌زدگان قطور خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به اختصاص سه ‌هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال تسهیلات برای زلزله ‌زدگان قطور خوی گفت: از این میزان ۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال تخصیص یافته که بخشی از آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدلی افزود: کل تسهیلات اختصاص یافته به زلزله‌زدگان قطور خوی، ۱۴ هزار و ۲۰۰ فقره بوده که از این میزان ۹ هزار فقره در مراحل مختلف پرداخت قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: این تسهیلات در بخش‌های احداث مسکن، تعمیر واحد‌های مسکونی و تجاری، تامین لوازم معیشتی خانگی و سرمایه‌ای و جایگاه دامی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای هر واحد مسکونی روستایی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد و ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون تومان برای اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

بدلی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری ٨٣ درصد واحد‌های زلزله‌زده در منطقه قطور خوی پایان یافته،گفت: از مجموع ۶ هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی خسارت دیده، چهار هزار و ۵۰۰ واحد احداثی بوده که از این تعداد نیز سه هزار و ٧۴۵ واحد آواربرداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی ادامه داد: پروانه سه هزار و ٢٠٠ واحد روستایی نیز آماده است.

بدلی  اضافه کرد: همچنین تاکنون ٢ هزار و ۵۴۶ واحد در مرحله پی‌کنی، یک‌هزار و ٣٣۵ واحد در مرحله آرماتوربندی، یک‌هزار و چهار واحد در مرحله فونداسیون و ۵١۶ واحد در مرحله اسکلت بندی است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی تاکید کرد: مهمترین دلیل وارد شدن خسارت زیاد به خانه‌ها در زمین‌لرزه‌های خوی، وجود واحد‌های مسکونی غیرمقاوم بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زلزله خوی زلزله قطور واحد در مرحله زدگان قطور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان این مطلب گفت: علاوه بر این تعداد واحد، ۲۱ هزار واحد روستایی نیز در سطح روستا‌های استان در حال ساخت است.
بیک مداح افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در طرح‌های بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان ۶۰ درصد است.
وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۰۰ واحد در شهر‌های سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان خواهد شد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: یکی از طرح‌های شاخص بنیاد مسکن انقلاب اسامی در جنوب استان، طرح نهضت ملی مسکن کنارک است که تعداد ۴۰۰ واحد بصورت سه طبقه در حال ساخت است.
بیک مداح گفت: طرح نهضت ملی مسکن کنارک در قالب چهار کارگاه فعال است و تعداد ۹۰ نیروی بومی مشغول کار هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی