Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رابطه ۲۲۳ نفر قاچاقچی دستگیر و ۹۵ دستگاه انواع خودرو نیز توقیف شد.

وی اظهار داشت: پلیس زنجان، پارسال (۹۸) موفق به کشف و ضبط انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۷۰ میلیارد ریال شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (۹۷) ۴۹ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش افزود: در این رابطه نیز ۹۰۱ نفر قاچاقچی کالا از سوی پلیس این استان دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی زنجان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت کاری پلیس است و این فرماندهی در مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست و با دستگیر شدن، بدون هیچ اغماضی و مطابق با قانون برخورد خواهد شد.  

برچسب‌ها ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی زنجان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار