Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع سابق استقلال گفت: استقلال به بازیکنی نیاز دارد که بتواند کنترل بازیکنان جوان را بر عهده بگیرد. تاریخ انتشار: 11:28 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۵۳۷

هادی شکوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار‌های استقلال از شروع دوباره لیگ اظهار داشت: فولاد مقابل استقلال از شرایط بهتری برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تمام بازیکنانش را در اختیار داشت. دقیقا برعکس استقلال که مصدومان زیادی داشت، فولاد ابزار لازم را داشت و توانست با بازی بهتر برنده بازی شود. سایپا هم چنین شرایطی را سپری کرد. 

وی ادامه داد: هر تیمی به یک بزرگ‌تر نیار دارد. با تمام احترامی که برای وریا غفوری قائل هستم، معتقدم این بازیکن به دلیل حجب و حیایی که دارد، نمی‌تواند به عنوان یک بزرگ‌تر در استقلال باشد. البته از نظر فنی، او یکی از بهترین مدافعان راست ایران است، اما واقعا استقلال به بازیکنی نیاز دارد که بتواند کنترل بازیکنان جوان را بر عهده بگیرد.

شکوری در خصوص عملکرد مجیدی عنوان کرد: فرهاد مربی جوانی است و اگر کنار زمین مسلط‌تر باشد در کیفیت بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد. اما اگر غیر از این باشد بازیکنان احساسی هستند و از مربی تاثیر می‌گیرند. به نظرم نقش کمک‌های مجیدی در این مواقع خیلی مهم است آنها باید نیمکت و سرمربی تیم را کنترل کنند.

مدافع سابق استقلال درباره عملکرد خط دفاعی استقلال تصریح کرد: تیم‌هایی که در زمان تعطیلات بهترین عملکرد را داشتند و مرتب تمرینات خود را انجام دادند در مسابقات خود را نشان می‌دهند و تیمی در خطوط بازی موفق‌تر خواهد بود که در تعطیلات عملکرد خوبی داشتند. شما گل دوم استقلال را ببینید، وقتی بازیکن حریف در محوطه صاحب توپ می‌شود دفاع باید فاصله را با او کم کند و اجازه شوت و پاس ندهد اما دیدیم بازیکنان فولاد راحت یک دو کردند و شوت زدند و دروازه استقلال باز شد.

بیشتر بخوانید: استقلال و استراماچونی به توافق جدید می‌رسند؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فولاد هادی شکوری وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد

کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روز‌ها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است