Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به اتهام‌های بی اساس و اظهارات مداخله جویانه مقام‌های برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی و بحرین اظهار داشت: جای بسی شگفتی است که کشورهای همچون عربستان سعودی که خود منبع تروریسم و افراطی‌گری در منطقه هستند و سال‌ها با حمایت از گروه‌های تروریستی همچون القاعده و داعش به بی ثبات سازی در منطقه دامن زده‌اند، اتهام‌های بی‌اساسی به جمهوری اسلامی ایران که با رفتار مسئولانه خود شر گروه‌های تروریستی را از سر کشورهای منطقه کوتاه کرده است، وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت از خواسته نماینده آمریکا در تور دوره گردی وی در منطقه برای استمرار محدودیت‌های تسلیحاتی کشورمان از سوی کشورهایی که بیش از پنج سال است با سلاح‌های آمریکایی هزاران نفر از جمله زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون کشیده اند، طنز تلخی است که در این روزها شاهد آن هستیم.

موسوی با تصریح بر اینکه زمان آن فرا رسیده است که این کشورها از اظهارات نابخردانه و پیروی کورکورانه از آمریکا که خود مظهر ظلم و بی عدالتی در جهان است دست برداشته و به این باور برسند که امنیت با اطاعت از آمریکا تأمین نخواهد شد، افزود: تنها راه ایجاد ثبات و امنیت در منطقه تغییر رفتارهای خصمانه و روی آوردن به همکاری‌های منطقه‌ای است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عربستان سعودی سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، چهار نفر به جرم مالی و اقتصادی، چهار نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر نیز به برای سایر جرایم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: همچنین ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد و این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد و میادین شهر اجرا شد.

موسوی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم بود که به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6087749

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند