Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@10:46:22 GMT

کاهش ساعت اداری در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۸۸۳۳

کاهش ساعت اداری در گچساران

فرماندار گچساران گفت: ساعت کار ادارات این شهرستان با هدف مدیریت مصرف برق تا اطلاع ثانوی کاهش می‌یابد.

علی خوانپایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  از کاهش ساعت کار ادارات گچساران با هدف مدیریت مصرف برق در ساعات پیک بار مصرف خبر داد.

 وی با بیان اینکه  شهرستان گچساران به دلیل داشتن اقلیم گرم  ساعات کار ادارات آن  کاهش داده می‌شود، گفت: برای کاهش ساعات کار ادارات در این شهرستان آن هم در فصل گرما  مکاتبه‌ای  با معاونت  هماهنگی امور عمرانی و به منظور صرفه جویی در مصرف برق صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار گچساران عنوان کرد: ساعت کاری ادارات این شهرستان از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ تا اطلاع ثانوی کاهش داده شد.
 
خوانپایه عنوان کرد: مقرر شد که ادارات گچساران ار روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح لغایت  13و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۲ ظهرفعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/82031
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مصرف برق گچساران ساعات کار مدیریت کار ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: در ایام شب‌ قدر تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد. - اخبار استانها -

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از تغییر ساعت اداری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به منظور فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان دولت از ثمرات معنوی شب‌های پرفضیلت قدر، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام  سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در استان کردستان در روزهای نوزدهم، بیست و سوم و  بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با تأخیر خواهد بود.

وی افزود: ساعت شروع فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در این ایام شب قدر 9 صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها نمی‌شود و همکاران باید مطابق برنامه و شیفت ابلاغی سر کار حضور یابند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • چرا ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ابلاغ نشده است؟
  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد
  • ساعت کار ادارات یک استان تغییر کرد + جزئیات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر