Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای فرا رسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن را تبریک گفت.

در این اطلاعیه آمده است: فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود و تردیدی نیست که تکیه بر توانمندیهای صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص به دست آمده و مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به گونه‌ای تحسین برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را به اثبات رسانده است.

اینجانب این روز را به تمامی تلاشگران نهضت ساخت داخل، صنعتگران، معدن کاران، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند کشور به ویژه صنعتگران و معدن کاران شریف، سخت کوش و ساعی استان قزوین که در عرصه صادرات و ارز آوری هم توان خود را به اثبات رسانده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید دارم، شاهد حمایت بیشتر تمامی بخش‌ها از بخش تولید به خصوص تولیدات صادرات محور بوده و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

این مطلب یک خبر آگهی است.

کد خبر 4962080

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین روز صنعت و معدن ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام دهه کرامت خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن