Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:14:02 GMT

تشک بادی یا تخت بادی بخریم ؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۳۶۰

تشک بادی یا تخت بادی بخریم ؟

تشک بادی اینتکس و تخت بادی اینتکس طبی اصلی هر دو از مدل‌های ۱ نفره و ۲ نفره با رویه‌های جیر و مخمل ضد تعریق تولید می‌شوند که تفاوت آنها در ارتفاع و اندازه‌های آنها است و هر کدام برای خانه یا مسافرت طراحی‌ شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اینتکس لند، تشک بادی مخصوص ماشین که این محصول از بدنه پی وی سی با رویه جیر ضد تعریق تولیدشده و برای استفاده در داخل اتاق خودروهای ایرانی و خارجی کاربرد دارد به‌ این‌ ترتیب که این تشک بادی جای پا و رویه صندلی اتومبیل باد می‌شود و پشت ماشین را به یک اتاق کوچک صاف و راحت برای خوابیدن کودکان و بزرگسالان تبدیل می‌کند، همچنین خود راننده یا دیگر سرنشین‌ها نیز می‌توانند روی آن دراز بکشند و بخوابند یا افراد سالمند یا برای بیمارانی که عمل جراحی انجام داده‌اند و نمی‌توانند در داخل ماشین بنشینند روی این تشک بادی صندلی عقب ماشین دراز کشیده و به مطلب دکتر یا بیمارستان مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشک بادی صندلی عقب ماشین ارزان دارای رنگ‌های کرم، مشکی و طوسی می‌باشند که روی همه اتومبیل‌های سواری و شاسی‌بلند از نوع ایرانی و خارجی قابل‌ نصب هستند، در داخل بسته‌بندی اصلی کارخانه این تشک‌های بادی صندلی عقب خودرو یک پمپ باد ماشینی فندکی نیز قرار دارد که می‌تواند این تشک‌های بادی را پر و خالی نیز کند و دو عدد بالش بادی، ساک حمل و چسب تعمیرات برای مواقع لزوم که اگر بدنه‌ای تشک بادی مخصوص خودرو پنچر یا پاره شود بتوانید آن را تعمیر کند.

تشک بادی اینتکس چیست؟

تشک بادی اینتکس همان‌طور که در بالا ذکر کردیم از بدنه‌ای پی وی سی با رویه مخمل و جیر ضد تعریق تولید می‌شود و در سایزهای تک‌نفره و دونفره در بازار ایران به فروش می‌رسد که نسبت به تشک‌های خواب معمولی بسیار ارزان و به‌صرف‌تر است، این تشک‌ها را می‌توانید در خانه و مسافرت‌ها در داخل چادرهای مسافرتی برای کمپ، آفرو و کوهنوردی استفاده کنید که دارای عرض‌های ۷۶ سانت، ۹۹ سانت، ۱۳۷ سانت، ۱۵۲ سانت و ۱۸۳ سانت هستند که برای باد کردن آنها باید حتما یک پمپ باد را از نمایندگی اینتکس خرید کنید که می‌تواند پمپ باد دستی، پمپ باد برقی یا پمپ باد پدالی باشد.

چنانچه بدنه تشک‌های بادی اصلی و طبی اینتکس یا بست وی به هر علتی سوراخ یا پاره شود می‌توانید با خرید چسب تعمیرات intex بدنه آن را تعمیر کنید یا برای تعمیر آنار به یکی از نمایندگی‌های اینتکس در ایران تحویل دهید تا با چسب‌های مخصوص تشک بادی و دستگاه‌های مخصوص تشک بادی را برای شما تعمیر کنند.

تخت بادی اینتکس چیست؟

تخت بادی اینتکس نیز دارای مدل‌های ۱ نفره و ۲ نفره می‌باشد که از بدنه پی وی سی با رویه جیر ضد تعریق تولید می‌شود تفاوت تختخواب‌های بادی با تشک‌های بادی در ارتفاع آنها می‌باشد که ارتفاع تختخواب‌های بادی از ۴۲ سانت، ۴۶ سانت، ۵۱ سانت و ۵۶ سانت تشکیل می‌شود و در داخل بدنه تخت‌های بادی اصلی الیاف ابریشم‌کار شده  که هوا را در زیر بدن فرد تقسیم می‌کند و ارگونومی بدن را در حالت استاندارد حفظ می‌کند تا هرگز فرد احساس بدن‌درد نکند، زیر این تخت‌های بادی اینتکس از پی وی سی است تا روی هر سطحی قابل‌ نصب باشد و از تمان های اضافی تخت جلوگیری کند.

برای باد کردن تخت‌های بادی اصلی طبی اینتکس و بست وی نیازی به خرید پمپ باد یا تلمبه باد مجزا ندارید زیر بر روی بدنه‌ای محصولات بادی پمپ باد برقی دوکاره نصب می‌باشد که به برق ۲۲۰ وصل می‌شود و با زدن یک کلید ساده در زمان ۴ دقیقه تخت بادی را پر و در ۴ دقیقه خالی می‌کند، البته در داخل بسته‌بندی تختخواب‌های بادی یک ساک حمل نیز به‌صورت رایگان قرار دارد که می‌توانید در آن قرار دهید و هرجایی به همراه خود ببرید، وزن تخت‌های بادی بسیار کم است و توسط یک نفر نیز قابل جابجایی می‌باشد.

تشک‌ها و تخت‌های بادی را باید در محلی تمیز و فاقد شی تیز نصب کنید.

آنها ار دورتر از وسایلی مانند بخاری استفاده کنید.

کودکان نباید روی این محصولات بادی بپر کنند.

در زمان باد شدن با پمپ باد روی آنها ننشینید.

در صورت خرابی یا پنچری قابل تعمیر هستند.

تشک بادی یا تخت بادی را از کجا بخریم؟

البته فروشگاه های نمایندگی اینتکس در ایران علاوه بر تشک بادی، تخت بادی و تشک بادی مخصوص ماشین دارای محصولات بادی دیگری مانند استخر بادی، استخر پیش‌ساخته، قایق بادی، مبل بادی، وان بادی، تشک روی آب بادشو و خیلی لوازم بادی دیگری نیز هستند که می‌توانید همه این محصولات را در نمایندگی اصلی اینتکس در تهران یعنی وب سایت اینتکس لند به آدرس /https://www.intexland.ir را خرید کنید و یا با شماره ۰۲۱-۴۴۲۰۴۸۵۴ با مشاوره این نمایندگی در تماس باشید تا شما را برای خرید یک محصول مناسب و ارزان راهنمایی کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تشک بادی بادی اینتکس تخت بادی ضد تعریق تشک بادی پی وی سی پمپ باد تشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، جام جهانی تیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از امروز آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملیپوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6088539

دیگر خبرها

  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟