Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس ژائله، رئیس هیات مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه روند رو به رشد و پیشرفت روز افزون این شرکت بعد از واگذاری به مجموعه شیرین عسل ادامه دارد گفت: اولویت اول این شرکت بعد از واگذاری به بخش خصوصی ساماندهی نیرو‌های انسانی شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زمانی که بخش خصوصی وارد عمل شد ۵۰۰ نفر نیرو به صورت رسمی و هزار و۴۵۰ نفر نیز بصورت پیمانکاری با شرکت همکاری داشتند که بعد از تحویل به مجموعه شیرین عسل هزار و ۵۰۰ نفر جذب مستقیم شرکت شدند که جمعا هزار و ۸۵۰ نفر به صورت رسمی استخدام کشت و صنعت شوند.

رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مغان در ادامه بیان کرد: در طول ۱۸ماه اخیر هزار نفر جدید نیز استخدام شرکت شده است تا تعداد کارکنان کشت و صنعت به دو هزارو ۸۵۰ نیرو افزایش پیدا کند.

ژائله در مورد سرمایه گذاری این شرکت در طول ۱۸ ماه اخیر گفت: از لحاظ سرمایه گذاری در بخش خصوصی ۶۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بصورت نقدی به شرکت پرداخت شده است که ۴۸۰ میلیارد تومان به صورت ثابت و مابقی در گردش پرداخت شده که از این سرمایه گذاری سودآوری خوبی برای مجموعه به دست آمده است.

او از طرح‌ها و پروژ‌های جدید در کشت و صنعت خبر داد و افزود: ۲۲ پروژه طرح توسعه در نظر داریم که در این پروژه بالغ بر ۱۰ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

رئیس هیات مدیره کشت و صنعت مغان افزود: هدف ما آبادانی منطقه مغان و استان اردبیل است و هر چه در توان داریم برای رشد آن انجام خواهیم داد تا بیکاری جوانان در این منطقه به صفر برسد.

ژائله تصریح کرد: زنجیره کنونی کشت و صنعت مغان کشاورزی است که به صنایع تبدیلی تبدیل خواهد شد تا محصولات کشاورزی ارزش افزوده زیادی داشته و به محصولات با ارزش تبدیل شود.

او با بیان اینکه بزرگترین کارخانه رب در مغان راه اندازی و بزودی افتتاح خواهد شد افزود: کارخانه کنسروسازی و تولید روغن زیتون و بزرگترین خط تولید سورتینگ میوه در این کارخانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشت و صنعت ایجاد اشتغال بخش خصوصی صنایع تبدیلی سرمایه گذاری کشت و صنعت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی