Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:11:22 GMT

عرضه ۵ نوع واکسن انسانی به بازار

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۴۹۵

عرضه ۵ نوع واکسن انسانی به بازار

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از عرضه پنج دو واکسن انسانی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار خبر داد و گفت: با تلاش متخصصان دو نوع واکسن انسانی آماده عرضه به بازار بوده و از سه واکسن تا پایان سال رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سورنا ستاری امروز در بازدید از دانشگاه آزاد رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در خصوص تولید واکسن کرونا اظهار کرد: از اوایل شیوع کرونا در کشور شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت و‌ تحقیقات خود را برای ساخت واکسن این ویروس خطرناک آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود ۶ قرارداد فعال در حوزه ساخت واکسن کرونا خبر داد و گفت: اکنون ۶ قرارداد فعال داریم که سه قرارداد آن با پژوهشگاه و سه قراداد آن با شرکت‌های دانش‌بنیان است که دو قراداد از این واکسن‌ها با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به عرضه پنج نوع واکسن انسانی به بازار، افزود: با تلاش متخصصان دو نوع واکسن انسانی آماده عرضه به بازار بوده و از سه واکسن تا پایان سال رونمایی می‌شود.

ستاری با تأکید بر لزوم پیگیری برای ساخت واکسن کرونا در کشور بیان کرد: تحقیقات در خصوص ساخت واکسن کرونا در کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشگاه‌ها ادامه داشته و ان‌شاءالله به نتایج خوبی خواهیم رسید.

 

به گزارش فارس، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در بازدید از دانشگاه آزاد رشت از روند طراحی و ساخت و راه‌اندازی واحد پایلوت استخراج کافئین از ضایعات آگاه شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تولید واکسن شرکت های دانش بنیان نوع واکسن انسانی واکسن کرونا ساخت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا