Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:55:33 GMT

قصه پلیسی «دخترم نرگس» در ادامه درام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۹۵۱۰

قصه پلیسی «دخترم نرگس» در ادامه درام می‌شود

مجموعه تلویزیونی دخترم نرگس سریالی است که پخش آن از یکشبه ( هشتم تیر ماه) از شبکه یک سیما آغاز شد. کار تصویربرداری این سریال از اردیبهشت ۹۸ در استان آذربایجان غربی آغاز شد و تا اواخر مهر ماه ادامه یافت و تولید آن پنج ماه به طول انجامید.

به گزارش ایسنا، مریم خدارحمی که ایفاگر نقش"نرگس" این سریال است، در گفت‌وگویی درباره همکاری‌اش در این پروژه گفت: پس از خواندن فیلمنامه، از قصه، جذابیت و کشش داستان خوشم آمد و به عنوان بازیگر اصلی به این سریال پیوستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر ادامه داد: همان‌طور که در قسمت اول دیدیم سریال معماگونه و با یک تم پلیسی آغاز شد و به نوعی تعلیقی ایجاد کرده که بیننده تلویزیون را برای تماشای قسمت‌های بعدی ترغیب می کند.

بازیگر سریال "خاک گرم" درباره گروه کارگردانی دخترم نرگس اظهار کرد: آقای باقر پیران از کارگردانان بنام استان آذربایجان غربی هستند که سریال های موفقی در این استان تولید کرده اند و بسیار با دانش و سوار بر کار بودند. آقای پیران مدیریت داشتند و از این که با ایشان کار کردم خیلی راضی هستم. نقش مقابل من در این مجموعه استاد "محمود پاک نیت" بود و خیلی دوست داشتم در پروژه ای در کنار ایشان بازی کنم و این افتخار در این سریال نصیبم شد.

خدارحمی عنوان کرد: پنج ماه دوری از خانه برای این سریال خیلی برای من سخت بود ولی تیم حرفه‌ای کارگردانی، بازیگران بسیار خوب و البته فیلمنامه جذاب همگی باعث شد که بتوانم این دوری را تحمل کنم.

او درباره اقبال مردم از سریال دخترم نرگس گفت: البته الان که دو قسمت پخش شده زود است درباره آن قضاوت کنیم اما برخی از دوستان و اطرافیانم در تماس‌هایشان اعلام کردند که قصه جذاب شروع شده و دوست داریم ببینم ادامه ماجرا چه می شود. من فکر می کنم این سریال قابلیت دیده شدن دارد و اگر تبلیغات مناسبی برای آن انجام گیرد می تواند در جذب مخاطب موثر باشد.

مریم خدا رحمی حضور بازیگران بومی در این سریال را از نقاط قوت دخترم نرگس دانست و اظهار کرد: سال ۱۳۸۴ در سریال "سایه‌ای در تاریکی" در استان اردبیل بازی کردم و سه ماه در بین اهالی خونگرم این خطه بودم و در این سریال هم بازیگران بومی درکنار سایر بازیگران خوش درخشیدند.

بازیگر سریال "دوردست ها" تصریح کرد: دخترم نرگس سریالی اجتماعی ـ پلیسی است که البته قصه با فضایی پلیسی شروع می شود ولی از اواسط سریال به بعد تبدیل به درام می شود که این هم جذابیت خودش را دارد.

مریم خدارحمی در پایان گفت: به تازگی تعدادی پروژه به من پیشنهاد شده است اما از آنجایی که دوست دارم بازخورد مخاطبان را از سریال دخترم نرگس ببینم، تصمیم برای بازی درکارهای بعد را به پایان این سریال موکول کردم و امیدوارم بینندگان شبکه یک از داستان سریال دخترم نرگس استقبال کنند و با اقبال مخاطبان مواجه شود.

مجموعه تلویزیونی ۲۷ قسمتی "دخترم نرگس" به کارگردانی باقر پیران و تهیه کنندگی داود سلیمان پور و سیدحسن فرخی کاری از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی است که شب ها پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دخترم نرگس مریم خدارحمی دخترم نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در دو اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به اکران آنلاین رسید.
 
در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سر شناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمد نژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: حسین فریدون جاه، نویسنده: علی فراهانی صدر، مدیر فیلمبرداری: یونس سبزی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، مدیر تولید: محمدحسین حسینی، صدابردار: مجید نجاتی، طراح صحنه و لباس: امیر محمدی، گریم : زهرا حمیدی.

دیگر خبرها

  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • تبدیل داده‌ها به صدا/ ذخیره‌سازی امن و سریع اطلاعات در حافظه کوانتومی
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • جبلی: میدان همکاری با هنرمندان را نبسته‌ایم