Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین مرادی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح توسعه سینما آزادی بیجار و حوزه هنری این شهرستان، اظهار کرد: ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی در سراسر استان کردستان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه هنری است.

وی گفت: سینما آزادی بیجار در سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی افتتاح شد و با توجه به استقبا خوب صورت گرفته از سوی مردم این آن، طرح توسعه این زیرساخت مهم فرهنگی با حمایت‌های ویژه مؤسسه فرهنگی بهمن سبز در ابتدای سال جاری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری کردستان به احداث دو سالن جدید سینمایی در سینما آزادی بیجار اشاره کرد و افزود: با ایجاد این دو سالن جدید، پردیس سینمایی آزادی بیجار ارتقا پیدا کرده و می‌تواند خدمات بیشتر در بخش اکران فیلم‌های روز ارائه کند.

وی به افزایش سرانه صندلی‌های شهرستان با راه اندازی دو سالن جدید در پردیس سینمایی آزادی بیجار اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع ۷۵ صندلی دیگر به ظرفیت صندلی‌های موجود در سینما آزادی بیجار افزوده می‌شود.

مرادی گفت: خوشبختانه روند اجرای طرح توسعه سینما آزادی بیجار مناسب است و انتظار می‌رود که در ماه آینده این دو سالن جدید هم افتتاح شده و مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن حضور در حوزه هنری شهرستان بیجار و ضمن دیدار با رئیس و کارکنان آن، گفت: در سال جاری باید تولید محوری در اولویت فعالیت‌های سال جاری حوزه هنری شهرستان بیجار قرار گیرد و از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در این بخش استفاده شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده و شیوع ویروس کرونا، می‌توان در بخش تولید اثر به ویژه کتاب فعالیت‌های خوبی را تدوین و اجرایی کرد و این مهم باید به عنوان یک اولویت در شهرستان بیجار دنبال شود.

وی با بیان اینکه حوزه ادبیات پایداری در بیجار نیازمند توجه ویژه است، افزود: مردم شهرستان بیجار در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حضور حماسی داشتند و امروز باید این رشادت‌ها به نسل جوان منتقل شود که یکی از راهکارهای اصلی برای این مهم، توجه به تاریخ شفاهی و همچنین ضبط و ثبت خاطرات رزمندگان و ایثارگران است.

مرادی از آمادگی حوزه هنری کردستان برای حمایت ویژه از پروژه‌های ادبیات پایداری خبر داد و گفت: ما در این بخش محدودیتی نداریم و از تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های ادبیات پایداری به ویژه در بخش تولید و انتشار کتاب به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: انتظار داریم در سایر بخش‌ها از جمله سرود و موسیقی، نمایش، آفرینش‌های ادبی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی نیز شاهد ارائه تولیداتی مناسب از سوی حوزه هنری شهرستان بیجار باشیم.

در جریان این بازدید سید عبدالرضا خضری رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات در دست اجرا را ارائه کرد و از حمایت‌های ویژه حوزه هنری کردستان از برنامه‌های شهرستان بیجار تقدیر کرد.

کد خبر 4962160

منبع: مهر

کلیدواژه: امین مرادی حوزه هنری کردستان بیجار ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام دهه کرامت خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری شهرستان بیجار سینما آزادی بیجار دو سالن جدید فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت