Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: شرکت‌های حمل و نقل سرویس مدارس تا ۲۵ تیرماه فرصت دارند تا برای سال تحصیلی آینده در سامانه "سپند" ثبت نام نمایند.

مرتضی ضامنی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره تقویم زمانی آغاز نام‌نویسی فعالین حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی در سامانه ملی پایش ناوگان دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹  گفت: به استناد مفاد دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمل و نقل دانش‌آموزان، شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر اساس قانون تکلیف دارند نسبت به ثبت نام و ساماندهی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی فعالیت در سرویس مدارس در بازه زمانی تعریف شده در هر سال تحصیلی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برهمین اساس دستگاه‌های مختلفی ازجمله شهرداری‌ها، آموزش‌ و پرورش‌ و پلیس هر کدام در حوزه حمل و نقل دانش آموزی وظایف خاص خود را دارند که به فراخور مکلف به انجام آن هستند.


ضامنی افزود: شهرداری‌ها وظیفه دارند شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی را که پیش از این درخواست خود را در سامانه "سپند" ثبت کرده‌اند، شناسایی و پس از بررسی مدارک و مستندات و تطبیق آن با آیین نامه و دستورالعمل‌های مربوطه، برای شرکت‌های منتخب، مجوز فعالیت صادر کنند و بدین ترتیب ناوگان مورد نیاز مدارس را از طریق این شرکت‌ها تأمین کنند. 

 
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور بیان کرد: فهرست شرکت‌هایی که موفق به دریافت پروانه فعالیت می‌شوند از طریق سامانه در درگاه اختصاصی آموزش و پرورش مشاهده شده و مدارس نیز به استناد مفاد دستور العمل یاد شده موظف هستند برای جابه جایی دانش آموزان صرفا از طریق ناوگان در اختیار شرکت‌های دارای مجوز ، اقدام کنند.


ضامنی تأکید کرد: عقد قرارداد مدارس با شرکت‌ها یا رانندگان غیرمجاز به منزله تخلف محسوب می‌شود.


وی بیان کرد: با استفاده از سامانه پایش ناوگان دانش آموزی، صرفا ناوگان و رانندگانی در اختیار آموزش‌ و پرورش‌ قرار داده خواهد شد که کلیه استاندارد های تعریف شده در دستور العمل را دارا هستند.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: کلیه شرکت‌های حمل و نقل درون شهری که تمایل به فعالیت در این حوزه را دارند تا تاریخ ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند در سامانه سپند به نشانی: www.irtusepand.ir ثبت نام نمایند.


ضامنی افزود: مجموعه اقدامات و تکالیف قانونی حوزه حمل و نقل دانش آموزی که به عهده شهرداری‌ها و آموزش و پرورش است، بر بستر سامانه "سپند" طراحی شده و عملکرد عوامل اجرایی طرح از این طریق همواره قابل پایش و رصد می‌باشد، به گونه‌ای که در هر مرحله امکان پیگیری و نظارت بر کلیه فعالیت‌های حمل‌ونقل دانش آموزی برای کاربران و عوامل مرتبط با طرح فراهم شده است.


این مسئول گفت:  فراخوان ثبت نام رانندگان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی متعاقباً اعلام خواهد شد.


ضامنی در پایان متذکر شد: سهمیه سوخت یارانه‌ای صرفاً به ناوگانی اختصاص خواهد یافت که در سامانه سپند نام نویسی کرده و توسط شهرداری شهر مربوطه تائید شده باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرويس مدرسه سازمان شهرداريها اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور حمل و نقل دانش آموزی شهرداری ها ثبت نام شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز خبرداد.

به گزارش ایسنا، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیاء آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیزدر بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تعیین نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر ناوگان اتوبوس و سرویس مدارس در شهر شیراز
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد