Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«مکسین واترز» نماینده دموکرات کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا و فعال با سابقه حقوق مدنی در این کشور گفت: «بدون برگزاری تظاهرات و اعتراض در کشور شاهد اصلاحات و تغییرات موردنظر نخواهیم بود. ما شاهد بوده‌ایم که اخیرا شهروندان آمریکا از گروه‌های مختلف و با تبار‌های مختلف در اعتراض‌ها و تظاهرات در مناطق مختلف شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما باید بدانند که اصلاحات و تغییرات موردنظر آن‌ها بدون برگزاری تظاهرات و اعلام اعتراض انجام نخواهند شد.»

اخبار بین الملل-این نماینده کنگره آمریکا افزود: «برخی‌ها برگزاری اعتراض‌ها را دوست ندارند. آن‌ها از اعتراض‌ها می‌ترسند. اما برگزاری اعتراض و تظاهرات حقی است که در قانون اساسی به ما داده شده است. گاهی مواقع همه توجه‌ها در جریان برگزاری اعتراض به خشونت‌هایی جلب می‌شود که در جریان این اعتراض‌ها مشاهده می‌شود. اما چنین عواقبی در مقایسه با عواقب مثبت برگزاری اعتراض‌ها و تظاهرات بسیار ناچیز است.»

واتِرز در بخش دیگری از مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی نیوز اعلام کرد: «به نظر من چند گام باید برداشته شود. اول آن که باید به جنایات کسانی توجه کنیم که ما حقوق آن‌ها را می‌پردازیم تا از ما محافظت کنند و به ما خدمت کنند. باید به این اقدامات مجرمانه به شکل جدی توجه کنیم، چون بخشی از این اقدامات مجرمانه به دادگاه‌ها و مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند و مواردی هم شکایات در این خصوص رد می‌شود. هنوز بسیاری از افراد مطمئن نیستند که اگر حقوق مدنی را نقض کنند بر اساس قوانین حقوق مدنی مجازات خواهند شد. به نظر من باید به این موضوع بیشتر توجه شود.»

نماینده دموکرات کنگره آمریکا افزود: «اقدام دیگری که من خواهان انجام آن هستم و به نظر من باید فراتر از سطح فدرال پیگیری شود، اعمال فشار بیشتر بر شهرداری و شورا‌های شهری در مناطق مختلف آمریکاست. زیرا آن‌ها منابع مالی ادارات پلیس را تامین می‌کنند. آن‌ها مسئول هستند که روند کار پلیس را تغییر دهند و پلیس را ملزم به اصلاحات کنند. شهرداری‌ها و شورا‌های شهری در مناطق مختلف آمریکا از نفوذ و سلطه خود بر روی پلیس تاکنون استفاده نکرده اند. علت هم آن است که مسئولان شهری از اقدامات پلیس ضد خودشان می‌ترسند. باید تلاش شود قدرت و اختیارات پلیس در این زمینه کاهش داده شود تا شاهد این نوع اقدامات نباشیم.»

در پی قتل جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی در مینیاپولیس به دست یک پلیس جنایتکار، صد‌ها هزار آمریکایی خشمگین در نقاط مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و بر اهمیت زندگی سیاه‌پوستان تاکید کردند. این تظاهرات ضد نژادپرستی به سایر کشورها نیز کشیده شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس آمریکا تظاهرات مجلس آمریکا تظاهرات برگزاری اعتراض اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم

فراز کمالوند تاکید کرد نفت آبادان در بازی با پرسپولیس محکوم به کسب امتیاز است.

طرفداری | فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: چاره‌ای نداریم جز اینکه مقابل پرسپولیس تا آخرین لحظه بجنگیم.

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت:

فردا دیدار مهمی داریم. پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است که در ۶_۵ سال اخیر همیشه شانس اول قهرمانی بوده است. تصور می‌کنم در بازی فردا هم تیم حریف با توجه به وضعیت جدول با تمام قدرت در زمین حاضر می‌شود و تمام بازیکنانش را در اختیار دارد.وی افزود: ما هم چاره‌ای نداریم جز اینکه در ۷ بازی باقی‌مانده با تمام توان تلاش کنیم. در ۲۲ بازی که من در صنعت نفت نبودم، متاسفانه امتیازهای زیادی را از دست دادیم. کار برای ما بسیار مشکل شده اما هواداران عزیز بدانند در این دیدارهای باقی‌مانده با تمام توان، تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

بازیکنان ما بفهمند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند

سرمربی صنعت نفت عنوان کرد:

کاملا درک می‌کنم و پیش از این هم به دلیل حضور در آبادان با مردم زندگی کرده‌ام. می‌دانم برد و باخت این تیم تاثیر مستقیمی روی زندگی مردم می‌گذارد و موفقیتش باعث دلخوشی مردم است. امیدوارم بازیکنان ما اگر تا الان این مسئله را درک نکرده‌اند، از این به بعد بفهمند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند. وظیفه ما این است تا پای جان برای هواداران‌ تلاش کنیم. حداقل مردم بدانند خود من واقعا چیزی کم نمی‌گذارم‌. از ۴ فروردین که به آبادان آمدم، از شهر خارج نشدم و در تمام جلسات تمرینی تیم حتی جلسه پس از مسابقه که سبک و برای ریکاوری بود، حضور داشتم.

کمالوند گفت:

شبانه‌روزی کار کردیم اما درصدد نقاط ضعف زیاد هستیم. امیدوارم فردا با حمایت هواداران بتوانند بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام بدهیم.وی درپاسخ به این سوال که قبل از ورود او اتفاق خاصی را در بازی‌های نفت آبادان نمی‌دیدیم اما تیم از زمان ورود خودش به ویژه در بازی با استقلال خوزستان روند مثبتی داشته است و آیا تیم از لحاظ روحی و روانی آماده است، توضیح داد: وقتی در این ۴_۳ روز با افکار عمومی در خیابان مواجه شدم، دیدم مردم از عملکرد ۲ بازی قبلی صنعت نفت راضی بودند. در بازی با استقلال خوزستان، ۲ بار به تیر دروازه زدیم و ۲ موقعیت صد در صد تک به تک را هم از دست دادیم. در شرایطی که کاملا تیم برتر در نیمه دوم بودیم، متاسفانه یک گل بد در وقت اضافی خوردیم.

مقابل آماده‌ترین تیم لیگ محکوم به کسب امتیاز هستیم

سرمربی صنعت نفت عنوان کرد:

نمی‌خواهم به عقب بازگردم و ان‌شاءالله آخر فصل مفصل صحبت می‌کنم اما مردم بدانند موجودیت ما همین است. سعی داریم از همین موجودیت نهایت استفاده را ببریم. فاصله بازی‌ها هم به شکلی است که بین دیدارهایمان با سپاهان و استقلال خوزستان، فقط یک جلسه تمرین کردیم. بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و فقط می‌توانیم از لحاظ روحی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم. امیدوارم لطف خدا که همیشه شامل حال ما بوده در بازی فردا هم مجموعه صنعت نفت را دربر بگیرد و با دعای خیر مردم یک کار بزرگ انجام بدهیم.

کمالوند تصریح کرد:

بازی بسیار دشواری است. پرسپولیس این روزها به نوعی آماده‌ترین تیم فوتبال کشور است اما ما هم محکوم به کسب امتیاز هستیم. با تمام توان تلاش می‌کنیم. مهم این است بچه‌های ما ۲ نکته را بفهمند. در ابتدا بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و با تعصب و غیرت خاصه فوتبال آبادان تلاش کنند. مردم این شهر هم متوجه فوتبال می‌شوند و وقتی ببیند بازیکن تمام تلاشش را می‌کند، حتی اگر نتیجه‌ای غیر از موفقیت به دست بیاید، قدردان هستند.

قول ماندن نمی‌دهم

وی اضافه کرد:

به تک تک امتیازات نیاز داریم زیرا غفلت زیادی در گذشته کرده‌ایم. اگر سپاهان را نمی‌بردیم و ۱۰ روز دیگر می‌گذشت، یک سال در خانه برنده نمی‌شدیم. این خیلی بد است. در دوره قبلی حضورم در آبادان، از همه تیم‌ها در نیمه اول یک بر صفر یا ۲ بر صفر جلو بودیم. امیدوارم خدا کمک کند و خیلی زود بتوانیم با شرایط ویژه تیم را حفظ کنیم تا در سال آینده یک تیم خوب بسازیم. روز اولی که آمدم گفتم قول ماندن نمی‌دهم اما یک قول می‌دهم تا پای جان تلاش کنیم و بجنگیم. نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم.

در زمان مناسب حرف‌های زیادی دارم

سرمربی صنعت نفت ادامه داد:

مردم خیلی چیزها را باید بدانند که الان حرفی درموردش نمی‌زنم. ان‌شاءالله در پایان فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم درمورد اینکه چرا صنعت نفت به این روز افتاده است. همچنین می‌گویم چه دلایلی سبب شد در ابتدای فصل به این شکل بسته شود و چه دلایلی باعث شد در نیم فصل که می‌توانستم خیلی به این تیم کمک کنم، در آبادان نماندم. در جای مناسب مفصل درمورد این مسائل حرف می‌زنم اما الان موضوع مهم برای همه ما این است که تا سوت پایان آخرین مسابقه مقابل تراکتور، بازیکنان من با تمام تلاش کنند.

کمالوند گفت:

هواداران بدانند خدمت‌گزارشان هستم و لحظه‌ای عقب نمی‌نشینم. آنچه در توان دارم، با موجودیت در اختیار در طبق اخلاص می‌گذارم. پس از آن هم هرچه خدا مقدر کند، راضی هستیم. به دعای خیر مردم نیز نیاز داریم. امیدوارم بتوانند به تیم ما کمک کنند.وی درمورد نفرات غایب صنعت نفت مقابل پرسپولیس، توضیح داد: یک تا ۲ بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما اجازه بدهید اسمشان را نبرم.

مقابل پرسپولیس محافظه‌کار نیستیم

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که تیمش برای برد به زمین می‌رود یا مساوی، گفت:

دانش‌آموزی که برای ۲۰ بخواند، ۱۶ می‌شود و اگر کسی برای ۱۰ درس بخواند، صد در صد رد می‌شود. با اینکه مقابل پرسپولیس بازی داریم، روحیه محافظه‌کاری ندارم. این را در گذشته هم نشان دادم. صنعت نفت باید فوتبالی بازی کند که شایسته مردم آبادان باشد. در ۲ دیدار قبلی‌ ۳ گل به ثمر رسانده و ۳_۲ توپ هم به تیر زدیم. این نشان می‌دهد توان خود را می‌گذاریم اما واقعا بضاعت‌مان محدود است که سعی داریم از همین به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود