Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران - نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودرو نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.  
فداحسین مالکی اظهار کرد: حمله تروریستی به خودروی سپاه تلفات جانی نداشت.  
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودرو نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: دو بمب کنار جاده ای کار گذاشته شده بود که یکی از آنها هنگام عبور دو خودروی حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می شود.  
تکذیب اسارت نیروهای سپاه در این حمله تروریستی    
به لطف خداوند این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است.  
نماینده زاهدان شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی را رد کرد    

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حوادث حمله تروریستی خودروی سپاه تلفات جان نداشت تکذیب اسارت صدای ایران سیستان و بلوچستان حمله تروریستی نیروهای سپاه تلفات جانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه راشا تودی به تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران اعتراف کرد.

سرویس جهان مشرق - پس از چند روز سانسور اخبار تلفات و خسارات حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی توسط رسانه های رژیم صهیونیستی، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل در مصاحبه با شبکه راشاتودی، به تلفات گسترده صهیونیست‌ها اشاره کرد.

بن گویر در مصاحبه خود با شبکه راشا تودی میگوید:

«ما روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم. بعد از مواجهه با حمله هفت اکتبر، ما مورد یک حمله گسترده قرار گرفتیم و در حمله ایران، دو پایگاه اصلی نیروی هوایی ارتش نابود شد و سربازان زیادی کشته شدند»

«نیروهای امنیتی و بخشی از فرماندهان ارتش با حمایت احزاب چپ، امنیت اسرائیل فدای مصالح انتخاباتی بایدن کرده اند همانطور که قبلا گفته ام به نظر من لازم است پاسخ ما به ایران در اسرع وقت و همه جانبه باشد و لزومی ندارد متناسب با حمله ایران باشد» (پاسخ ما میتواند شدید تر باشد)

این اظهارات بی سابقه و بسیار مهم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که مقامات و رسانه های عبری زبان به منظور پنهان کردن عمق خسارات و تلفات ناشی از حمله 26 فروردین ایران به سرزمین های اشغالی سانسور خبری شدیدی اعمال کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند