Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت دو هفته از آخرین فیلم اکران شده بر پرده نمایش آنلاین، یک فیلم سینمایی و یک مستند در صف اکران اینترنتی قرار گرفتند. این مستند که «جایی برای فرشته‌ها نیست» نام دارد، اولین مستندی است که در سرویس‌های وی‌اودی در کنار فیلم‌های اکران آنلاین قرار گرفته است. مستند برگزیده جشنواره فیلم فجر ۹۸ که آخرین ساخته سام کلانتری و به تهیه کنندگی مشترک محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب است، روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت هشت شب در فیلیمو و نماوا به اکران اینترنتی درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معرفی این فیلم که پرجایزه‌ترین مستند سال ۹۸ است و علاوه بر جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم حقیقت و جشنواره‌های بین‌المللی هم جایزه برده است آمده: « درباره تیم ملی هاکی دختران ایران و ماجراهایی است که در زندگی شان دارند. این فیلم روایت امیدها، ترس ها و آرزوهای این دختران است و ماجرای رفتنشان به مسابقات آسیایی را نیز نشان می دهد. می توان گفت با درامی درباره این تیم و اتفاقات دختران آن مواجه هستیم.»

همچنین «پسرکشی» آخرین ساخته محمدهادی کریمی و به تهیه‌کنندگی صادق یاری تازه‌ترین فیلم متقاضی اکران آنلاین است که از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه در ساعت ۸ شب در دو سرویس‌وی‌اودی فیلیمو و نماوا اکران خواهد شد.

«پسرکشی» با بازی ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی و گروهی دیگر از بازیگران در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ برای اولین بار به اکران درآمد و به زودی با نمایش اینترنتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نویسندگی این فیلم اجتماعی که روایتی معماگونه به همراه دارد را مجید برزگر به همراه آرمان خوانساریان برعهده داشته‌اند و در معرفی آن آمده است: «داستان پسرکشی در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می گذرد و روایتی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند.»

اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها آغاز شد و مهمترین فیلم‌های اجتماعی و طنز به کمک سرویس‌های وی‌اودی به نمایش درآمدند. همچنین این شیوه اکران با وجود بازگشایی سینماها ادامه‌دار خواهد بود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اکران آنلاین جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند پژواک رادیو، سهیلا باقری، تهیه کننده رادیو سلامت و برگزیده دومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک درباره فعالیتش گفت: از سال 1397 بعد از اتمام تحصیلاتم در دانشکده تولید صدا و سیما وارد سازمان شدم و فعالیتم را در رادیو سلامت آغاز کردم در دومین دوره از جشنواره رادیویی پژواک با اثر «جانِ مریم» موفق شدم در بخش مستند پرتره مقام اول را کسب کنم. مستند پرتره از دکتر مریم رزاقی آذر، فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان بود.

وی با اشاره به این که در سومین دوره از جشنواره پژواک با دو اثر و در دو بخش شرکت کرده، افزود: با اثر «درآغوش پدر» در بخش اصلی و اثر «قصه فرزاد و مادرم» در بخش ویژه شرکت کردم که خوشبختانه هر دو اثر در مرحله اول انتخاب آثار امتیاز لازم را کسب کردند. برگزیده دومین جشنواره پژواک معتقد است: پس از برگزاری این جشنواره، توجه به قالب مستند در رادیو احیا شد و مورد توجه برنامه سازان و مدیران شبکه ها قرار گرفت. بعد از مرحله اول، رقابت برای دور دوم سخت تر و تلاش همکاران برای تولید آثار فاخر بیشتر شد.

باقری در ادامه تصریح کرد: در گذشته برخی مستندها از رادیو مستند پخش می شد و از آثار الگوبرداری شد. معتقدم برای الگو سازی صحیح باید برنامه ریزی مدون صورت بگیرد تا بیشتر مورد استفاده برنامه سازان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • «خوره» در تلاش برای آگاهی‌بخشی/ جذام هنوز تمام نشده است!
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد