Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز آزادسازی مهران، گفت: عملیات کربلای یک معادلات و برنامه ریزی های دشمن را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» به مناسبت سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: عملیات کربلای 1 با ترکیبی از نیروهای دفاعی تمام کشور برای آزادسازی مهران انجام شد و با تقدیم شهدا از سراسر کشور،  مهران متعلق به همه ایرانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در عملیات کربلای 1 که برای آزادسازی مهران انجام شد، شهدایی از سراسر کشور تقدیم شد که جانانه برای آزادسازی این خطه از کشورمان از چنگال بعثی ها جانفشانی کردند.

 

 امام جمعه ایلام افزود: نقش سردار سلیمانی در بازپس گیری این شهر از بعثی ها غیرقابل چشم پوشی است که در کنار دیگر فرماندهان سپاه اسلام توان رزمی خود را به کار گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: جا دارد تا بر روح شهدای بزرگوار عملیات آزادسازی مهران درود بفرستیم و قدردان جانبازان و ایثارگران این عملیات سرنوشت ساز باشیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: عملیات کربلای 1 در شرایطی انجام گرفت که دشمن عملیات متحرکی را آغاز کرده بود و برای به هم ریختن برنامه های جمهوری اسلامی با دفاع متحرکش شرایط سختی را برای رزمندگان اسلام به وجود آورده بود اما با آزادسازی مهران تهدید دشمن تبدیل به فرصت شد و کربلای 1 دشمن را در لاک دفاعی قرار داد و قدرت تهاجمی را از آن ها گرفت.

 

وی افزود: سالروز عملیات کربلای 1  شرایطی است که ما به گذشته برگردیم و نعمتی که خدا به ما داده را شاکر باشیم، الان ما در شرایط سختی زندگی می کنیم و تورم و بیکاری وجود دارد ولی فراموش نکنیم با بهای سنگینی اسلام، استقلال، عزت و ناموسمان راحفظ کرده ایم و آن شرایط سخت را پشت سرگذاشته ایم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: مطمئن باشید شرایط سخت امروز را هم پشت سر خواهیم گذاشت، قدم های آخر رابرای فتح قله پیروزی برخواهیم داشت و سختی ها تمام خواهد شد. ان شاالله در آینده نزدیک شاهد زندگی توام با سعادت و رفاه برای جامعه خواهیم بود.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادسازی مهران عملیات کربلای یک مهران عملیات کربلای 1 آزادسازی مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفت‌وگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

کد خبر 6086673 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد